Στράτος Τζώρτζογλου: Η χαρά και η ευτυχία δεν αγοράζονται. - e-Stage.gr
Nov 25, 2017 Last Updated 12:49 PM, Nov 25, 2017

Στράτος Τζώρτζογλου: Η χαρά και η ευτυχία δεν αγοράζονται.

Κατηγορία: Συνεντεύξεις

Ο Στράτος Τζώρτζογλου μίλησε στο e-stage για όλα: την αγάπη, την οικογένεια, τον έρωτα, τα μαθήματα που δίνει η ζωή, την πίστη, τα παιδιά, το θέατρο, την τηλεόραση, την εικόνα του ως «ζεν πρεμιέ».

Τα τελευταία χρόνια είστε μεταξύ Ελλάδας και Αμερικής.

Αν με τεντώσεις, θα βγάλω όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου, αν δεν έχεις δουλέψει όλες τις αποχρώσεις, λες θεωρίες. Οι δυσκολίες είναι αυτές που σε σφυρηλατούν, σαν το σιδερά το σίδερο στο αμόνι. Έλεγα πάντα ότι ήθελα να αποκτήσω γνώση και ελευθερία μυαλού, «αβρόχοις ποσί» αλλά τελικά δεν γίνεται. Όταν η ευχή γίνεται προσευχή μέσα από τη ζωή, πιάνει. Όταν είναι απλώς μια επιθυμία, λες θα ήθελα να είμαι αστροναύτης αλλά δεν κάνω τίποτα γι΄αυτό, τότε παραμένεις με ανεκπλήρωτα όνειρα και γίνεσαι ήρωας του Tennessee Williams. Ότι έχω ευχηθεί έχει γίνει πραγματικότητα, το μόνο που κάνω είναι να προσέχω τι προσεύχομαι. Όλα αυτά, το να γίνεις επιτυχημένος, διάσημος κλπ, είναι η αγάπη προς τον εαυτό σου. Όταν γεννήθηκε ο Αλκιβιάδης, η αγάπη προς αυτόν με ξεπέρασε, άρχισα να αγαπάω χωρίς όρους. Δεν μιλάω για το πατρικό αίσθημα, μιλάω για την αγάπη που γεννήθηκε μέσα από τη σχέση μου με το γιό μου.

Όταν έγινε λοιπόν 16-17 και είδα την κατάσταση στην Ελλάδα, το συζητήσαμε με τη Μαρία (Γεωργιάδου) και είπαμε να πάει εκεί για σπουδές. Ήταν μεγάλο άλμα για μένα μετά 30 χρόνια καριέρας εδώ. Από την άλλη, από μικρός είχα την επιθυμία να πάω στην  Αμερική,  ειδικά όταν συνάντησα τον Ελία Καζάν το 1988, ο οποίος έψαχνε ηθοποιό  για μια ταινία για τη Μ. Ασία που δεν έγινε ποτέ. Ήταν φίλος με τον Παντελή Βούλγαρη, μου είπε μάλιστα ότι μοιάζω με τον Γουόρεν Μπίτι. Όταν με ρώτησε πόσων χρονών είμαι και του είπα 22, μου είπε «είσαι ήδη πολύ μεγάλος για Αμερική, θα έπρεπε να έχεις φύγει από τα 17»

Συνάντησα σπουδαίους σκηνοθέτες στην πορεία μου. Κουν, Βολονάκης, Ντασσέν,  Ρούλα Πατεράκη, Σπύρος Ευαγγελάτος, Άντζελα Μπρούσκου, Αγγελόπουλο, Παναγιωτόπουλο, Κακογιάννη, Εύα Μπέργκμαν, Μπρούνο Κόππολα. Δίπλα σε αυτούς τους ανθρώπους, απλά «το βουλώνεις» και ακούς, ερμηνεύεις τι λένε, απορροφάς και με το σώμα και την ψυχή, όχι μόνο με το μυαλό. Ήμουν πάντα σε μια συνεχή δουλειά και μάθηση, Ίσως η πιο δύσκολη δουλειά που υπάρχει είναι να είσαι μαθητής, Να μαθαίνεις όχι μόνο από τα καλά, αλλά και από το λάθος και από τις αρνητικές συναναστροφές. Κάθε πρόβλημα είναι μια κρυμμένη ευλογία

Στην Ελλάδα λοιπόν, είναι οικείοι οι φόβοι και οι εχθροί, είσαι διακριτός. Η απόφαση για την Αμερική, ήταν το μεγάλο πήδημα στο κενό, στο άγνωστο. Εδώ πας σε άλλη πόλη και σε άλλη δουλειά και πρέπει να ξανά-αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας, όχι να αλλάξεις ήπειρο. Στο εξωτερικό είσαι διάτρητος και αόρατος στα μάτια των ανθρώπων. Αλλά είναι πώς τα βλέπεις τα πράγματα. Άλλος ξυπνά και είναι «πολεμιστής του φωτός», και άλλος λέει «άλλη μια παλιομέρα ξεκινά.. άντε να δούμε πώς θα τη βγάλουμε».

Στην Αμερική χωρίς λεφτά και γνωριμίες, τα΄παιζα όλα για όλα, μόνο με την αγάπη στο γιό μου κι αυτός προς εμένα και με αλληλοκατανόηση στις δοκιμασίες.

Συνέχιζα να κάνω και εδώ δουλειές και ταινίες, και πηγαινοερχόμουνα από το 2012 και μετά. Έκανα στην Αστόρια την «Ασκητική» του Καζαντζάκη, την «Κραυγή» που έπαιζα μαζί με το γιό μου, επίσης έκανα και μια κωμωδία πέρυσι το «Μυστηριώδη κύριο Λαμπ». Κάνω κι εδώ δουλειές.

Τι σας έμαθε η Αμερική αν θα το λέγατε αυτό με μια φράση;

Πρέπει να πιστεύουμε στα θαύματα για να γίνονται θαύματα. Το είπε ο Κουν στον Μαρωνίτη. Όταν άκουσα αυτή τη φράση, αποφάσισα να γίνω ηθοποιός μόνο με αυτόν, να έχω μόνο αυτόν δάσκαλο. Ξανασυνάντησα τη φράση μέσα στο βιβλίο του Ναπολέοντα Χιλ, «16 πνευματικοί νόμοι της επιτυχίας», Μπορείς  να πετύχεις αν πιστέψεις ότι μπορείς. Πάλι η πίστη, έξω από λογική που σε προστατεύει για να επιβιώσεις. Μόνο στο άγνωστο μπορείς να πιστέψεις, το παρελθόν σου είναι γνωστό.

Το άγνωστο είναι προκλητικό, δεν είναι;

Απίστευτα προκλητικό, μια αληθινή πρόκληση, έχει αίμα μέσα.

Ξεκινήσατε το 1987 με τον ήχο του όπλου στο θέατρο τέχνης.

Ο Κουν μου είχε πει να μη συνεχίσω τη σχολή. «Είσαι περίεργα αυθόρμητος άμεσος, ειλικρινής» μου είπε. Δεν τελείωσα ούτε το πρώτο έτος Δεν ήθελε να μάθω να παίζω θέατρο, ίσως δεν ήμουν κι έτοιμος, δεν ήμουν coachable.

Γίνατε σταρ απ΄την αρχή..

Σταρ γίνεσαι με την τηλεόραση περισσότερο. Με τη φανέλα με το 9 έγινα αναγνωρίσιμος όταν παίχτηκε στην τηλεόραση με μορφή σειράς, τότε έγινα γνωστός. Καθυστέρησα να παίξω στην τηλεόραση, έπαιξα το 1992 στους Φρουρούς τις Αχαΐας με τη Συνοδινού και τη Ντενίση, τότε ένιωσα σταρ. Δεν ήθελα να παίξω στην τηλεόραση, ήμουν μικρός, ίσως δεν μπορούσα να το αντέξω τόσο μικρός. Δεν ήθελα να γίνω σαν τον Φαέθοντα που του έκαψε ο ήλιος τα φτερά.

Πώς διαχειριστήκατε την εικόνα σας ως σταρ, πώς το βιώσατε, πώς είναι να σε κυνηγάνε;

Να σου πω την αλήθεια, δεν έχω δει ποτέ κανένα σήριαλ μου, τα βλέπω εκείνη τη στιγμή που τα γυρνάμε και δεν ξανά-ασχολούμαι. Τις ταινίες τις βλέπω στην πρεμιέρα. Στο θέατρο δεν βλέπω βιντεοσκοπημένη την παράσταση, Δεν ανήκω σε κάποιο κύκλωμα ηθοποιών που συχνάζουν με ηθοποιούς και μιλάνε γι΄αυτά.

Εγώ έκανα μια «τρελή» ζωή, πώς ζουν οι μοναχοί στο Άγιον Όρος; Εγώ  ζούσα λοιπόν με τη Μαρία 15 χρόνια, κάναμε το παιδί μας, έβλεπα τους δικούς μου ανθρώπους που αγαπούσα κι επειδή και πιτσιρικάς ήμουν «αλητάκι» με την καλή έννοια,  ήθελα νερό, χτύπαγα μια πόρτα χωρίς να τους ξέρω, μεγάλωσα έτσι. Και στο σχολείο έτσι ήμουν, επικοινωνιακός με το δικό μου τρόπο, τύχαινε να αλλάζω συχνά σχολεία και σπίτια, ήμουν πάντα ο ξένος και πάντα είχα την αίσθηση της προσαρμογής. Το ίδιο στο στρατό άλλαξα 14 στρατόπεδα και 3 σώματα στρατού. Μετά κάθε 6 μήνες χωρίς δουλειά, καινούργιοι συνεργάτες, γνωριμίες, το πιο ματαιόδοξο επάγγελμα είναι ο ηθοποιός, αν δεν μείνεις στην απόλυτη ταπεινότητα δεν μπορείς να επιβιώσεις και να παραμείνεις υγιής και με σώας τας φρένας. Μπορείς να γίνεις επιτυχημένος και  να βγάλεις λεφτά αλλά να έχεις κονομήσει όλες τις ψυχικές αρρώστιες του κόσμου. Με προφύλαξε η οικογένεια.

Είναι το λιμάνι μας η οικογένεια;

Το πιο σημαντικό πράγμα είναι η οικογένεια, είτε εξ΄αίματος είτε οι συνεργάτες. Είναι η βάση και η ουσία όλων. Αν δεν έχεις ομάδα δεν πας πουθενά. Στην ομάδα υπάρχει ο «κυρίαρχος νους», όλοι βάζουν το ταλέντο τους για να πάει κάτι. «Στους δύο υπάρχω κι εγώ» είπε ο Χριστός, δηλαδή στους δύο υπάρχει και η αγάπη. Ξεκινούσα από την οικογένεια και ότι έκανα το έκανα για την οικογένεια.

Σε μια συνέντευξή σας είπατε κάποτε ότι βρεθήκατε «από τα ψηλά στα χαμηλά». Εννοούσατε το επάγγελμα του ηθοποιού και την ανασφάλεια που προκύπτει από αυτό;

Μία πλευρά αυτής της φράσης είναι και αυτή, μπορεί να παίζεις μια καταπληκτική παράσταση και να έχεις 3 θεατές. Ίσως να μην μπορούν να αντέξουν όλοι μια παράσταση, ίσως είναι για λίγους, τους εκπαιδευμένους, δεν μπορούν να το κρατήσουν όλοι το φως.  Μπορεί να είσαι κάποια εποχή περιζήτητος λόγω εμφάνισης ή και λόγω συγκυριών.

Όταν βγήκα εγώ, έγραφαν τα περιοδικά ότι από τον Κούρκουλο είχε να βγει ζεν πρεμιέ. Έκανα το πρώτο μου εξώφυλλο στο ΕΝΑ, μετά στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, στα 50 περιοδικά έπρεπε να κάνεις τα μισά για να είσαι ζεν πρεμιέ. Εξαρτάται από την εποχή και η ζήτηση. Κάποια εποχή είναι στη μόδα οι «σκληροί και βαρείς τύποι», οι τύποι με μούσι, οι μετροσέξουαλ κλπ.

Είμαστε προϊόντα όλοι μας και με την καλή και με την κακή έννοια. Μπορεί να είσαι οικογενειάρχης και να είσαι εκπορνευμένος, να ζεις για να πάρεις μόνο το μπράβο απ΄τους γύρω σου και όχι να ζεις αληθινή ζωή γεμάτη αγάπη. Εκπόρνευση μπορεί να υπάρχει σε όλα, ακόμα και όταν ανάβεις κερί στην εκκλησία και ζητιανεύεις απ΄το Θεό λεφτά , άλλος λέει Γεννηθήτω το θέλημα σου! Δηλαδή δώσε μου δύναμη να αντέξω αυτά που θα φέρεις. Ο Χριστός συγχώρεσε  την εκπορνευμένη γυναίκα γιατί «πολύ αγάπησε» ενώ οι Φαρισαίοι ήταν οι «αξιοπρεπείς» την εποχής. Ο αετός βλέπει πιο πολλά απ΄το σπουργίτι γιατί πετάει πιο ψηλά. Μιλώντας για την κατανόηση του εαυτού μας, για να ανέβεις έναν όροφο, ίσως πρέπει να πας στο -6 για να πάρεις το κλειδί του 6. Να μην είσαι ψευτο-ταπεινός, νάχεις φάει σκάψιμο μέσα σου. Άρα τα χαμηλά, δεν είναι πάντα κακό. Όταν ο Σοπενχάουερ έδινε διαλέξεις, είχε 2-3 θεατές από τους οποίους οι 2 κοιμόντουσαν. Τον είχε παρατήσει η μάνα του αν και η ίδια έβγαζε χρήματα, ο ίδιος δεν έβγαλε ποτέ.

Ο διδάκτωρ καθηγητής του είχε 2000 άτομα στις διαλέξεις του, αλλά τον Σοπενχάουερ ξέρουμε, ο οποίος εκείνη την εποχή ήταν χαμηλά.

Ακόμα και μια σαπουνόπερα με γλίτωνε απ΄το να εκπορνεύω τον ποιοτικό ηθοποιό. Δεν ντρέπομαι για καμία δουλειά μου. Κάποτε πίστευα ότι έπρεπε να συναντάω μόνο αξιοσημείωτους ανθρώπους. Τελικά κατάλαβα ότι όλοι είναι αξιοσημείωτοι άνθρωποι. Τώρα που δεν υπάρχουν λεφτά, όλοι κάνουν τα πάντα. Είναι το σύστημα εκπορνευμένο τώρα, εκείνες τις εποχές όμως έφαγα τέτοιο κράξιμο που έγινα παραγωγός, ενώ δεν ήξερα να κάνω τον παραγωγό, γιατί δεν με έπαιρνε κανείς στη δουλειά. Και αυτό γιατί είχα γίνει διάσημος απ΄την τηλεόραση άρα σταμάτησα να είμαι το αγαπημένο παιδί των ποιοτικών, ο ακριβοθώρητος. Το να κάνεις συνέντευξη εκείνη την εποχή ήταν έγκλημα, εκτός αν ήταν σε ειδικά περιοδικά. Δεν υπάρχει ευτελές πράγμα. Ευτελής είναι η σκέψη μας ή η κρυμμένη μας ατζέντα

Θα παίζατε σήμερα στην τηλεόραση, αν σας ενδιέφερε το σενάριο ή οι συνεργάτες;

Κάποτε ήμουν πολύ αρνητικός με την τηλεόραση, τελικά όμως η ανάγκη με οδήγησε να παίξω. Έλεγα μεγάλες κουβέντες, «πώς θα το πω αυτό το κείμενο» κλπ. Όταν όμως έπαιρνα στα χέρια μου 70 σελίδες κείμενο και απ΄την πολύ κούραση έπαιζα τόσο καλά, σαν να ήμουν με τον καλύτερο σκηνοθέτη 3 μήνες, λέω ώπα, τι έγινε εδώ; Είχα σταματήσω να κριτικάρω και είχα μπει στη δημιουργία. Τώρα είναι καθαρά θέμα χρόνου διότι πρέπει να είμαι 6 μήνες στην Αμερική, γι΄αυτό δεν κάνω τηλεόραση.

«Η χαρά και η ευτυχία δεν αγοράζονται. Ότι έχω ευχηθεί έχει γίνει πραγματικότητα, το μόνο που κάνω είναι να προσέχω τι προσεύχομαι»

Έχετε αναλάβει την παρουσίαση ενός βιβλίου. Τι σας ώθησε σε αυτό;

Πρόκειται για το βιβλίο «ο νόμος της επιτυχίας» του Ναπολέοντα Χιλλ. Είναι γραμμένο σε απλή γλώσσα, περιλαμβάνει 16 πνευματικά μαθήματα, αποτελείται από 2 τόμους, 1300 σελίδες.

Ξεκίνησε με το παιδί του που δεν άκουγε. Οι γιατροί είχαν πει ότι δεν υπήρχε  περίπτωση να θεραπευτεί, εκείνος όμως πίστευε ότι θα το θεραπεύσει. Ξεκίνησε λοιπόν να του μιλάει, να του εμφυσήσει το συναίσθημα. Το παιδί άρχισε σιγά-σιγά να ακούει λίγο και στη συνέχεια έφτασε να ανακαλύψει ο Χιλλ ένα μηχάνημα που βοήθησε χιλιάδες παιδιά σε όλο τον κόσμο. Αυτό του έδωσε τη δύναμη να συναντήσει τους πετυχημένους της εποχής του. Ο ίδιος πέτυχε και απέτυχε 7 φορές. Διάβασε Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Πυθαγόρα. Πέρυσι ο Δημήτρης Μητσόπουλος το μετέφρασε και κυκλοφορεί από τον εκδοτικό οίκο «the law of success». Κάθε φορά που το διαβάζεις ανακαλύπτεις νέα πράγματα, το ρουφάς σα νερό, όλοι οι άνθρωποι κάθε επαγγέλματος θα βρουν πολύ ενδιαφέρον.

Δημιουργήσαμε και μια σειρά workshops για να γίνουν όλα αυτά κατανοητά. Εγώ έγινα το πρόσωπο του βιβλίου, το παρουσιάσαμε σε όλη την Ελλάδα, τώρα μπαίνουμε και σε φιλανθρωπικά ιδρύματα για να βοηθήσουμε δασκάλους. Στην «Αρωγή» οι δάσκαλοι δίνουν ένα τιτάνιο αγώνα, σκεφτόμαστε να γράψουν τις εμπειρίες τους να τις έχουμε στο νέο βιβλίο, είμαι ενθουσιασμένος με αυτό το έργο θα βγουν  και άλλα βιβλία στη συνέχεια.

Μια και αναφέρατε την Αρωγή, μιλήστε μας για αυτή τη σας φιλανθρωπική δραστηριότητα.

Συνάντησα την κ. Έλλιοτ, μια γυναίκα που είναι φώς! Με τον σύζυγό της που δεν είναι πλέον στη ζωή, έκαναν ένα μεγάλο οίκημα και το δώρισαν σε παιδιά με ανάγκες. Αυτό που είναι στις Αχαρνές, λειτουργεί με τη βοήθεια εθελοντών. Τα έσοδα από το θεατρικό έργο με το «νόμο της επιτυχίας», με τη βοήθεια της ποιήτριας Ελένης Σεργίου, θα δοθούν στο ίδρυμα. Από την άλλη, η πεταλούδα που ζωγράφισαν τα παιδιά, σύμβολο της εξέλιξης, θα γίνει κόσμημα και τα έσοδα θα πάνε επίσης στο ίδρυμα. Κάτι πρέπει να κάνει κανείς!

Αισθάνομαι έως και άχρηστος εάν περάσω αυτή τη ζωή και πέρα απ΄το να είμαι καλός μπαμπάς και καλός γιός, αν φύγω απ΄αυτή τη ζωή και δεν κάνω κάτι καλό.  Να μην πάει η ζωή μου στο βρόντο, δεν θέλω να το παίξω φιλάνθρωπος, Μακάρι πέντε παιδιά να σπουδάσουν, είναι κάτι ελάχιστο. Ότι μπορώ να κάνω θα το κάνω όπου και να είμαι, είμαι στη διάθεση της κ. Έλλιοτ σε ότι θελήσει, όπου και να βρίσκομαι θα έρθω να βοηθήσω.

Καν να το πούμε κι αυτό, ακόμα τα περιμένει τα λεφτά από το ΕΣΠΑ  η κυρία Έλλιοτ, είναι κλειδωμένα στο Υπουργείο Εσωτερικών και δεν τα δίνουν. Είναι τρελό και είναι έτοιμα όλα, τρία χρόνια αυτή η ιστορία..

Αναφερθήκατε στην ιδέα σας για το κόσμημα, πάμε να μιλήσουμε και για αυτή σας την ενασχόληση.

Η ιδέα ξεκίνησε στην Αμερική. Μου έλειπε η Ελλάδα, το φως και το χρώμα της. Πρέπει να την αγαπάμε την Ελλάδα, όχι μόνο για το ένδοξο παρελθόν της αλλά και για το τώρα. Η σύλληψη και έμπνευση ήρθε από την Αρχαία Ελλάδα και τους Ορφικούς ύμνους. Ευλάβεια, ευγνωμοσύνη, ευζωία, ευδαιμονία, ευτυχία, όλα αυτά τα «ευ» τα έκανα κόσμημα με καμπύλες και κίνηση. Οι Ορφικοί ύμνοι ήταν οι πρώτες προσευχές, οι άνθρωποι θεραπεύονταν μέσω του θεάτρου, ήταν αγωγός ψυχής οι παραστάσεις.

Το πρώτο πράγμα που ήρθε στο σύμπαν ήταν ο έρωτας, έφτιαξα ιστοριούλες, μέσω του κοσμήματος με το συμβολισμό των αριθμών. 12+1 όπως είναι το δίσεκτο έτος ή ο Χριστός με τους 12 μαθητές. Πάνε πάρα πολύ καλά, Θα βγει και δεύτερη σειρά με την άλλη μου αγάπη, βυζαντινούς σταυρούς.

Πώς είστε στην προσωπική σας ζωή αυτή την περίοδο;

Μιά χαρά είμαι! Όταν παύεις να ζητιανεύεις προσοχή, αγάπη, αναγνώριση  και πεις οκ, παντρεύομαι τον εαυτό μου, πιθανόν και να σου έρθει αυτό που επιθυμείς. Πίστευα ότι ο έρωτας συμβαίνει ωραιότατα στις ταινίες, σε καλούς ανθρώπους. Εγώ ήμουν επιτυχημένος, καλός μπαμπάς, καλός γιός, έλεγα μη προσδοκάς η Ιθάκη να σου δώσει άλλα πλούτη, σου έδωσε το ωραίο ταξίδι. Και ξαφνικά συναντάς έναν άνθρωπο, ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με αυτό που εσύ φανταζόσουν ότι θα είναι ο ιδανικός σου σύντροφος. Σκεφτόμουν μια γυναίκα πιθανόν στο χώρο μου, πιο μεγάλη σε ηλικία, με το μυαλό το πλησίαζα. Συναντώ λοιπόν ένα κορίτσι 27 χρονών, δασκάλα πιάνου, της οποίας η απίστευτη αγνότητα και καθαρότητα ψυχής , πέρα από την εξωτερική εμφάνιση, με εντυπωσίασε. Ίσως χρειαστώ 20 χρόνια να καταλάβω γιατί ερωτεύτηκα!

Εξελίχτηκε φέτος το καλοκαίρι, προσπαθώ να το σεβαστώ αυτό το πράγμα, να μην αφήσω τους φόβους να μπούνε μέσα μου όπως η διαφορά ηλικίας, ή πιθανόν η διαφορά εμπειριών. Όταν χαμογελά αυτό το κορίτσι, χαμογελούν και οι τοίχοι, οπότε λέω γιατί να μη ζω σε ένα σπίτι που γελάν οι τοίχοι; Αν είχα δισεκατομμύρια θα γέλαγαν οι τοίχοι; Δεν αγοράζεται η χαρά, και η ευτυχία, λέω τι ωραία μέρα και το μοιράζομαι με το γιό μου γιατί ζω με το γιό μου, ο οποίος το έχει δεχτεί. Το ίδιο έγινε και όταν έγινα ηθοποιός, ονειρευόμουν να είμαι δίπλα σε ηθοποιούς όπως η Βουγιουκλάκη, περίμενα μία βδομάδα να δω μια ταινία της φίνος φιλμ και να ονειρεύομαι μετά τα προσεχώς. Ποτέ δεν είχα φανταστεί ότι με κάποιους από αυτούς θα δουλεύω. Το 1988 με ζήτησε η Αλίκη να παίξω και αρνήθηκα γιατί θα παίζαμε τον ήχο του όπλου δεύτερη χρονιά, και είπα αρνιέμαι εγώ στη Βουγιουκλάκη, το είδωλο μου; Οπότε όταν σου έρχεται η ευλογία το μόνο που έχεις να κάνεις είναι μια καθαρότητα και απλότητα.

Κάθε σχέση είναι ρίσκο έτσι δεν είναι;

Φόβοι υπάρχουν, αλλά τον αγκαλιάζεις και τον κάνεις φίλο.

Μιλήστε μας για τις δουλειές σας στην Αμερική

Έκανα μια ταινία, το «The rainbow experiment»  στην οποία κάνω έναν Έλληνα, την έχει σκηνοθετήσει η Christina Kallas και θα πάει σε φεστιβάλ.

Επίσης το «The subterranean love» που παίζεται σε φεστιβάλ, το «Michael Wardeath» των Steven Bonds & Clayton Watson και το «The way week» του Bruno Coppola .

Θα κάνω άλλες τρείς, κουβεντιάζω και κάποια θεατρικά στην Ελλάδα, επίσης συζητάμε τις Βάκχες στα αγγλικά στο Μανχάταν όπου θα παίξω ξανά το ρόλο του Διόνυσου που είχα κάνει για 2 χρόνια με ΚΒΕ.

Τα Θαμμένα μυστικά (τα σα εκ των σων) του Παναγιώτη Τανιμανίδη, θα ντυθούν με 13 μονολόγους από το θεατρικό έργο Εκκένωση του θεατρικού συγγραφέα Δημήτρη Δημητριάδη που είχε παρουσιαστεί στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών πριν δύο χρόνια, θα παιχτεί στα ΗΕ και συζητάμε και για το Παρίσι.

Τέλος συζητάμε και εκπομπή για τους πνευματικούς νόμους, η οποία θα είναι μία φορά την εβδομάδα. Θα παίρνουν μέρος ακροατές, και κάθε βδομάδα θα αναλύεται ένας νόμος που αφορά κάποιον ακροατή. Θα είναι 16 εκπομπές με κοινό και θα υπάρχουν και άνθρωποι που τους έχουν τηρήσει ας πούμε ένας δικηγόρος, ένα γιατρός κ.α. Θα αναφέρεται σε κάθε είδους σχέση, σχέσεις οικογένειας, σχέσεις με παιδιά, επαγγελματικές, προσωπικές κλπ.

www.f-stratos.com (e-shop, κοσμήματα)

www.stratostzo.com (επίσημη σελίδα)


Στηρίξτε μας με το like σας!!!

Ακολουθήστε μας