Sep 26, 2017 Last Updated 12:21 AM, Sep 26, 2017

Γιατί οι ταινίες που είναι βασισμένες σε video games δεν βγαίνουν ποτέ καλές;

Κατηγορία: Games - Internet - Hobbies

Πολλοί από σας αναρωτιέστε, γιατί οι ταινίες που είναι βασισμένες σε video games δεν βγαίνουν ποτέ καλές;

Σίγουρα η πρώτη σκέψη και άμεση απάντηση που μπορώ να σας δώσω είναι «αρπαχτή» και εκεί θα το άφηνα, αλλά επειδή δεν θέλω να σας αφήσω έτσι απλά, θα κάνω μία μικρή ανάλυση.

Πρώτα θα ξεκινήσω με το θέμα του κατά πόσο γνώριμος είναι ο σκηνοθέτης και το στούντιο είναι γνώριμο με το υλικό που τους δίνεται, ή απλά κατά πόσο νοιάζονται για τη  ταινία για την επιταγή. Πολλές φορές απλά δεν νοιάζονται ή/και δεν ξέρουν. Απλά παίρνουν ένα όνομα που θα μαζέψει κόσμο, ενώ βγάζουν κάτω των περιστάσεων ταινίες που δεν αρέσουν ούτε στους φανς, ούτε σε ανθρώπους που δεν ξέρουν το παιχνίδι στο οποίο βασίζεται η ταινία. Θέλετε παραδείγματα; Κοιτάξτε την ταινία Super Mario Bros. Πείτε μου πως μετατρέπεις ένα παιχνίδι με ένα κόσμο σχεδόν παραμυθένιο, με καρτουνίστικα τεράστια μανιτάρια και χαριτωμένα πλάσματα σε ένα underground punk κόσμο;

Επίσης, πολλές φορές δεν καταλαβαίνουν το νόημα τους. Ή απλά τι τα κάνει μοναδικά και να ξεχωρίζουν. Μερικά καλά παραδείγματα είναι οι ταινίες Hitman και Tomb Raider. Έχουν κάνει δυο ταινίες βασισμένες στον πληρωμένο δολοφόνο Agent 47, τον καλύτερο του κόσμου που πρέπει να κάνει την δουλεία του όπως πρέπει. Τώρα, με αυτή την περιγραφή, βρείτε μου πόσες ταινίες υπάρχουν στο iMDB. Αυτό που κάνει μοναδικά τα παιχνίδια είναι ότι ελέγχουμε τον ίδιο τον Agent 47, έχουμε τον στόχο, έχουμε τον χώρο και πολλές άλλες πληροφορίες και εμείς διαλέγουμε πως θα προσεγγίσουμε τον στόχο μας: είτε αθόρυβα για να φτάσουμε στον στόχο, είτε γινόμαστε Ράμπο και τα κάνουμε γης μαδιάμ. Έχουμε την ελευθερία. 

Οι ταινίες Tomb Raider δεν είναι τόσο καλές δεν είναι καλές, διότι απλά και οι δυο ταινίες βασιζόντουσαν στο sex appeal, στο στυλ και ότι το έφτιαξαν για το ευρύ κοινό, ενώ τα ίδια τα παιχνίδια, τουλάχιστον πριν πάρει την Eidos η Square-Enix, βασιζόντουσαν στα παζλ, στον συνδυασμό πραγματικής ιστορίας με φαντασίας και στο γεγονός ότι ήταν σαν ελέγχαμε ένα θηλυκό Indiana Jones.

Πολλές φορές υπάρχουν και οι περιπτώσεις που αλλάζουν τόσα πολλά πράγματα, που δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο. Παράδειγμα: όλες οι Resident Evil ταινίες. Πως φτάσαμε από τον τρόμο σε υπερφυσική Milla Jovovich μπορείτε να μου εξηγήσετε; Ακόμα δεν μπορώ να κατανοήσω πως φτάσαμε σε αυτό το σημείο. Αρχικά, ήταν κοντά στα παιχνίδια, και ξαφνικά σουπερ στρατιώτες, υπερβολική δράση και κουλές ιστορίες.

Άλλες φορές προτιμούν να δείχνουν πολύ κουλ και να χάσουν την ουσία και άπειρα Χολιγουντιανά  κλισέ, όπως στο Max Payne. Η ιστορία της σειράς αυτής είναι χαλαρά η καλύτερη νουάρ ιστορία στο gaming, και ήταν το πρώτο παιχνίδι που εισήγαγε το bullet time, ή απλά να επιβραδύνεις τον χρόνο και να πυροβολείς όπως στις ταινίες Matrix. Όπως μπορείτε να καταλάβετε, η ταινία προτίμησε το bullet time από το να πει μια καλή ιστορία.

Πολλοί λένε γιατί απέτυχε η ταινία Warcraft. Η ταινία απέτυχε εισπρακτικά στον περισσότερο κόσμο, αλλά σώθηκε στην Κίνα, γιατί απλά η μπογιά του Warcraft πέρασε και πολλοί το έχουν παρατήσει και δεν ξαναγύρισαν. Επίσης, το σύμπαν και η ιστορία του Warcraft είναι η μεγαλύτερη και η πιο βαθιά στο gaming και πετσοκόπηκε στην ταινία με Χολιγουντιανά  κλισέ που δεν ταιριάζουν με τον κόσμο του Warcraft.

Και ο μεγαλύτερος λόγος που μια ταινία είναι άθλια είναι πολύ απλά γιατί την σκηνοθέτησε ο Uwe Boll. 

O κύριος από δω είναι υπεύθυνος για το πετσόκομμα πολλών παιχνιδιών σε αθλιότητες. Δεν κάνει ταινίες, κάνει «τέχνη». Μπορώ να σας αναφέρω πολλά παραδείγματα ταινιών του, αλλά η λίστα είναι μεγάλη και πολύ λυπητερή. Ο τυπάς εκμεταλλεύεται πολλά γερμανικά φορολογικά παραθυράκια και ενώ οι ταινίες πατώνουν, αυτός παίρνει τα λεφτά του πίσω.

Ανταποκρινόταν στις κρητικές όχι και πολύ καλά, ακόμα και στο σημείο να προκαλεί σε αγώνες μποξ τους κριτικούς ταινιών.  Ναι, μιλάμε για τέτοια ωριμότητα.

Στο τέλος, ήθελε να μαζέψει μέσω Kickstarter λεφτά για την παραγωγή της ταινίας Postal 2, βασισμένη στο Postal 2, ένα FPS που απλά ήταν πολύ τρελό και είχε ξεσηκώσει κόσμο για την βία του. Ευτυχώς, δεν μαζεύτηκαν τα λεφτά, γιατί απλά ο κόσμος δεν είναι και τόσο ηλίθιος και ο αγαπητός μας κύριος Uwe Boll, σε ένα βίντεο που ανήρτησε στο Youtube, έβρισε τους πάντες και τα πάντα και κυρίως το Kickstarter και ανακοίνωσε ότι θα αποσυρόταν από τις ταινίες. Και εμείς απλά φωνάξαμε «ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ!!» και τραγουδήσαμε “DING DONG, THE WITCH IS DEAD!!”

Δυστυχώς, δεν θα βγουν ποτέ αξιόλογες ταινίες βασισμένες από video games, ασχέτως το τι λένε τα fanboys (βλέπε Warcraft, Assassin’s Creed). Και για κλείσουμε το άρθρο με λίγο γέλιο, η Activision ανακοίνωσε ότι θα κάνει μια σειρά ταινιών Call of Duty και λένε ότι θα ανταγωνιστούν τις ταινίες της Marvel Studios και το Marvel Cinematic Universe. Εδώ γελάει και ο πιο καταθλιπτικός άνθρωπος και το μόνο που έχω να πω είναι «Καλή σας τύχη. Να δω πόσο γρήγορα θα τα βγάλετε σε DVD».


Στηρίξτε μας με το like σας!!!

Ακολουθήστε μας

Pin It