Διακοπές στην κοσμοπολίτικη Σύρο - e-Stage.gr
Apr 24, 2018 Last Updated 1:32 PM, Apr 24, 2018

Διακοπές στην κοσμοπολίτικη Σύρο

Κατηγορία: Ταξιδέψαμε

Σύρος ...Η κοσμοπολίτικη πρωτεύουσα των Κυκλάδων με την μαγευτική ατμόσφαιρα ,τις γραφικές γειτονιές και τα νεοκλασικά αρχοντικά.

Αυτή την Παρασκευή προορισμός μας ήταν η πρωτεύουσα και αρχόντισσα των Κυκλάδων η Σύρος. Στις 7:30 αναχωρήσαμε απ' τον Πειραιά με πολύ όμορφο καιρό και το καράβι γεμάτο από κόσμο μιας και ο υδράργυρος θα ανέβαινε ψηλά και σίγουρα ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία λόγω και της αργίας του Αγ. Πνεύματος.

Στις 11:30 φτάσαμε στη Σύρο που  ξεχωρίζει για την εντυπωσιακή αρχιτεκτονική της  με στοιχεία απ΄ τον Κλασικισμό.

Μπαίνοντας στο λιμάνι στα αριστερά βλέπεις το βράχο της Άνω Σύρου και το μεσαιωνικό οικισμό της και στην κορυφή την καθολική εκκλησία του Αη-Γιώργη.Δεξιά ο λόφος του Βροντάδου με την ορθόδοξη εκκλησία της Ανάστασης που χτίστηκε από τους Χιώτες πρόσφυγες το 1824.

Το ξενοδοχείο μας ήταν το ''HERMES'' στην άκρη του λιμανιού με απεριόριστη θέα στη θάλασσα, μπροστά από μία πετρώδη παραλία με πεντακάθαρα νερά οπού και κάναμε το  μπάνιο μας, αγναντεύοντας τους γλάρους  που πετούσαν πάνω απ΄το λιμάνι.

Το βραδάκι απολαύσαμε το φαγητό μας, στο εστιατόριο του ξενοδοχείου με θέα στη θάλασσα και  όμορφη μουσική, λόγω του διεθνές φεστιβάλ Αργεντίνικου Τανγκό που πραγματοποιόταν στο ΗERMES με διακεκριμένους καλλιτέχνες από Αργεντινή, Ευρώπη και Ελλάδα.

Την άλλη μέρα ξυπνήσαμε νωρίς και αφού πήραμε το πρωινό μας  ξεκινήσαμε με το λεωφορείο να πάμε στο Γαλησσά  που τον γνωρίσαμε απ΄το πασίγνωστο τραγούδι του Μάρκου Βαμβακάρη την Φραγκοσυριανή.

Ένα παραθαλάσσιο χωριό στη δυτική πλευρά με όμορφη αμμώδης  παραλία, ανάμεσα στα δύο βουνά (Χαρασσώνα και Γλάροντα).

Οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν το μπάνιο τους στα καθαρά γαλανά νερά και να κάνουν ηλιοθεραπεία κάτω απ΄ την πλούσια σκιά των δέντρων.

Στην επιστροφή απ΄ τον Γαλησσά κάναμε μια βόλτα στα σοκάκια του νησιού, στην αγορά και στην πλακόστρωτη πλατεία Μιαούλη.Εκεί βρίσκεται το δημαρχείο της πόλης,έργο του αρχιτέκτονα Έρνεστ Τσίλλερ που κατασκευάσθηκε το 1871 -1891.

Συνεχίζοντας τη βόλτα μας φτάσαμε στο θέατρο ''Απόλλων''(1862), ένα απ΄ τα σημαντικότερα αξιοθέατα της Σύρου, σε σχέδιο του αρχιτέκτονα P. Sampo και είναι μικρογραφία της σκάλας του Μιλάνου. Το εντυπωσιακό αυτό θέατρο φιλοξενεί πληθώρα πολιτιστικών εκδηλώσεων και φεστιβάλ.

Γυρίζοντας στο ξενοδοχείο δεν παραλείψαμε να αγοράσουμε το αναπόσπαστο κομμάτι της Συριανής παράδοσης με τις Μικρασιατικές ρίζες που έκαναν την εμφάνιση τους στο νησί το 1832 κατά την άφιξη των προσφύγων στο νησί απ΄ τη Χίο, τα Συριανά λουκούμια.

Το βράδυ οι καφετέριες και τα μπαρ στο λιμάνι του νησιού ήταν γεμάτα από κόσμο, όπου μπορούσες να χαλαρώσεις πίνοντας το ποτό σου με θέα στη θάλασσα και τις γραφικές γειτονιές με τα νεοκλασικά αρχοντικά.

Την Κυριακή επισκεφθήκαμε την Ποσειδωνία, παλαιότερα γνωστή ως '' Ντελαγκράτσια''.

Βρίσκεται στον κόλπο του Φοίνικα και απέχει 10 χλμ. , απ΄ την Ερμούπολη. Ένας οικισμός με νεοκλασικής αρχιτεκτονικής, εξοχικές επαύλεις με πύργους και μεγάλους κήπους,με πεύκα, φοίνικες και ήταν αφιερωμένη στο θεό Ποσειδώνα.

Ενώ το δεύτερο όνομα προέρχεται απο τη μικρή καθολική εκκλησία Μαντόνα Ντε λα Γκράτσια(Παναγία της Χάριτος)που βρίσκεται δίπλα στο μικρό κοιμητήριο του οικισμού.

Οι στιγμές χαλάρωσης δυστυχώς έφταναν στο τέλος τους.Οι βόλτες στα σοκάκια του νησιού με τη μοναδική ατμόσφαιρα και το μπάνιο στα πεντακάθαρα νερά ήταν ότι χρειαζόμασταν.

Στην Σύρο μπορείτε επίσης να επισκευθείτε μουσεία,(Αρχαιολογικό μουσείο,Βιομηχανικό μουσειό,μουσείο Κυκλαδικής τέχνης ,το μουσείο του Μάρκου Βαμβακάρη τον πολυαγαπημένο ρεμπέτη, σε ένα ανακαινισμένο αλλά παλιό σπίτι στο κέντρο της Άνω Σύρου.
Αρχαιολογικούς χώρους, το Μαυσωλείο Αγ,Γεωργίου 1824 στην συνοικία των Ψαριανών και όμορφες παραλίες.

Καθ'ολη τη διάρκεια του καλοκαιριού στο δήμο Ερμούπολης διοργανώνονται πολιτιστικές εκδηλώσεις με μουσικές και θεατρικές παραστάσεις και το καρναβάλι στην Άνω Σύρο με παραδοσιακούς χορούς και εδέσματα.