Απόδραση στο Πόρτο Χέλι - e-Stage.gr
Feb 23, 2018 Last Updated 11:53 AM, Feb 23, 2018

Απόδραση στο Πόρτο Χέλι

Κατηγορία: Ταξιδέψαμε

Πόρτο Χέλι.. ένας προορισμός με ιδιαίτερα αναπτυγμένη τουριστική υποδομή, πεντακάθαρα νερά, ενδιαφέρουσα νυχτερινή ζωή και στιγμές χαλάρωσης για

όσους το επιθυμούν.

Αυτή την Πέμπτη με την έναρξη του καλοκαιριού με περίμενε κάτι διαφορετικό. Μια απόδραση λίγων ημερών απ΄την Αθήνα σε ένα μέρος που δεν είχα επισκεφτεί ξανα,

Γύρω στις 9:30 το πρωί αναχωρήσαμε για το Πόρτο Χέλι και μετά από μια όμορφη διαδρομή 3:30 ωρών φτάσαμε στον προορισμό μας. Το χαρακτηριστικό που μας έκανε εντύπωσε ήταν το μεγάλο λιμάνι που δεν ολοκληρώθηκε απ΄τον αρχικό του σχεδιασμό και βρίσκεται δίπλα στα ερείπια της αρχαίας πολιτείας των Αλιέων και ο φαρδύς κεντρικός δρόμος με πεζοδρόμιο που προσφέρεται για βόλτες..

Το ξενοδοχείο που θα μας φιλοξενούσε για τις ολιγοήμερες διακοπές μας ήταν το AKS.Χτισμένο δίπλα  στη  θάλασσα, μέσα στο πράσινο και με καταπληκτική θέα.

Χωρίς καθυστέρηση φορέσαμε τα μαγιό μας και ξεκινήσαμε για την πρώτη μας βουτιά.

Το νερό ήταν ζεστό και πεντακάθαρο και αφού απολαύσαμε το μπάνιο μας γυρίσαμε στο ξενοδοχείο για το μεσημεριανό.

Το βράδυ επισκεφτήκαμε για φαγητό ένα όμορφο μέρος πάνω στη θάλασσα .Καλή παρέα  και ζωντανή μουσική ήταν ότι θα ολοκλήρωνε την ημέρα μας.

Την Παρασκευή πήραμε το πρωινό μας στον κήπο του ξενοδοχείου και με όμορφη διάθεση ξεκινήσαμε για την ''Χινίτσα''.

Βρίσκεται νοτιοανατολικά απ΄το Πόρτο Χέλι και έχει γίνει πόλος έλξης εφοπλιστών που έχουν χτίσει εκεί τις βίλες τους.

Φθάνοντας βλέπεις μπροστά απ΄τις βίλες το ιδιόκτητο νησάκι της Χινίτσας.Το μπάνιο εκεί ήταν μοναδικό ,τα νερά ήταν καταγάλανα και πεντακάθαρα

.Το βραδινό μας το απολαύσαμε στο εστατόριο του ξενοδοχείου συντροφιά με όμορφες νότες απ΄το πιάνο.

Το Σάββατο  ήταν και η τελευταία μέρα διακοπών και αποφασίσαμε να  κάνουμε μια όμορφη βόλτα στον παραλιακό δρόμο που ήταν γεμάτος με μαγαζιά μέχρι την απέναντι πλευρά του κόλπου που  είναι γεμάτο με αγκυροβολημένα σκάφη

.Μετά την βόλτα στην παραλιακή επισκεφτήκαμε την περιοχή ''Κόστα'' 5 χλμ απ΄το Πορτο Χέλι .Το όνομα είναι Ιταλικό και σημαίνει «Ακτή»'.

Η περιοχή είναι χτισμένη με μεγάλες βίλες σχεδόν σε όλους τους κάβους.

Επίσης το Κόστα είναι το πέρασμα για το νησί των Σπετσών.

Το απόγευμα κάναμε το καθιερωμένο μπάνιο μας στη θάλασσα και το βράδυ κατεβήκαμε στην πισίνα του ξενοδοχείου για φαγητό ακούγοντας όμορφες μελωδίες στο πιάνο όπως : Became mucho, Volare..

Την Κυριακή το πρωί και με γεμάτες τις μπαταρίες μας  αναχωρήσαμε για την Αθήνα.

Το Πόρτο Χέλι προσφέρεται για διακοπές γιατί έχει πολλές επιλογές για μπάνιο και κοντινούς προορισμούς όπως  οι Σπέτσες, Ύδρα, Επίδαυρος.

Οργανωμένες υπηρεσίες ,καταδύσεις, θαλάσσια σπορ ,εκδρομές στα γυρω νησιά ,λουνα παρκ ,θερινά σινεμά και

Κάθε χρόνο διοργανώνεται το «Φεστιβάλ τέχνης και πολιτισμού»' στο «Κτήμα Μάνεση» ( Κλασσική μουσική, βραδιές πιάνου, ποίηση, χορός).

Μια ολιγοήμερη απόδραση που θα συνιστούσα ανεπιφύλαχτα σε όλους!!!