Ταξίδι στο Πήλιο και στο μαγευτικό βουνό των Κενταύρων (pics) - e-Stage.gr
Apr 21, 2018 Last Updated 10:46 PM, Apr 20, 2018

Ταξίδι στο Πήλιο και στο μαγευτικό βουνό των Κενταύρων (pics)

Κατηγορία: Ταξιδέψαμε

Τον Σεπτέμβριο αποφασίσαμε να επισκεφτούμε το Πήλιο και πιο συγκεκριμένα την πανέμορφη Τσαγκαράδα.

Το χωριό αποτελείται από τέσσερις μικρότερους οικισμούς, οι οποίοι παίρνουν το όνομά τους από τις εκκλησίες που βρίσκονται στις κεντρικές πλατείες.Όταν φτάσαμε εντυπωσιαστήκαμε από τα  παραδοσιακά  σπίτια χτισμένα με πηλιορείτικη αρχιτεκτονική,την πυκνή βλάστηση και τα ψηλά πλατάνια.

Το ξενοδοχείο μας ήταν το Διογένης και  είχε εξαιρετική  θέα στο Αιγαίο πέλαγος.

Οι φιλόξενοι ιδιοκτήτες του μας καλωσόρισαν με τον καλύτερο τρόπο και μας έκαναν να νιώσουμε σαν να βρισκόμασταν στο σπίτι μας.

Πρώτη μας επιλογή για μπάνιο ήταν η Παπά Νερό μία από τις μεγαλύτερες παραλίες με πεντακάθαρα νερά.

Το απόγευμα πήγαμε σε ένα εστιατόριο με μοναδικές γεύσεις   σε ένα ορεινό χωριό στον  Κισσό, που έχει  έναν υπέροχο πλάτανο να  κοσμεί  την πλατεία του.

Το επόμενο πρωί η ιδιοκτήτρια του ξενοδοχείου μας  έφτιαξε ένα πλούσιο  πρωινό και αναχωρήσαμε για τον διάσημο Μυλοπόταμο.

Η θέα που σχημάτιζε ο μεγάλος βράχος και χώριζε την παραλία στα δύο καταλήγοντας σε μια σπηλιά ήταν απλά ανεπανάληπτη.

Μετά το μπάνιο μας πήγαμε στο Μούρεσι, για να πάρουμε παραδοσιακά προϊόντα του Πηλίου όπως μέλι ,γλυκό του κουταλιού και μήλα. Στη συνέχεια περάσαμε από τη Ζαγορά όπου θαυμάσαμε το υπέροχο άγαλμα του Νίκου Γούναρη και γυρίσαμε στο ξενοδοχείο μας, για να ξεκουραστούμε.

Η καινούρια μέρα μας βρήκε στους Άγιους Σαράντα  να απολαμβάνουμε την ψιλή άμμο και τα κρυστάλλινα νερά.

Στο κέντρο της τεράστιας και ήσυχης  παραλίας βρίσκεται το άγαλμα μιας γυναίκας και της ανηψιάς της που πνίγηκαν στη θάλασσα πριν πολλά χρόνια.

Η βραδινή μας έξοδος ήταν στο Scala  bar  που ήταν μέσα στα πλατάνια και μας έφτιαξε τη διάθεση με τα υπέροχα cocktail  του .

Επόμενος προορισμός μας ήταν η  Φακίστρα κοντά στην Τσαγκαράδα.Μετά από  μια μικρή κατάβαση με τα πόδια είδαμε ένα κολπίσκο ανάμεσα σε μεγάλα βράχια με πεντακάθαρα γαλαζοπράσινα νερά.

Στο βόρειο μέρος της παραλίας φτάσαμε κολυμπώντας και αντικρίσαμε ένα μοναδικό θέαμα ,μια πανέμορφη θαλασσοσπηλιά που ήταν γεμάτη με σταλακτίτες.Φυσικά δεν υπήρχε περίπτωση να φύγουμε χωρίς να δούμε από κοντά τη δεύτερη θαλασσοσπηλιά επίσης στο βόρειο μέρος της  παραλίας γνωστή και ως «κρυφό σχολειό».

Η διαδρομή ήταν εντυπωσιακή  αλλά λίγο κουραστική λόγω της απότομης κλίσης του μονοπατιού.

Ευτυχώς  υπήρχαν παγκάκια που μας βοήθησαν να ξεκουραστούμε και να απολαύσουμε την ηρεμία της φύσης.Λίγο πριν φτάσουμε περάσαμε από το  πιο επικίνδυνο σημείο της διαδρομής που πραγματικά μας δυσκόλεψε.

Μέσα στο εσωτερικό του βράχου είδαμε το ξωκκλήσι που λειτουργούσε κατά τη περίοδο της Τουρκοκρατίας ως «Κρυφό Σχολειό» .

Στην επιστροφή περάσαμε από την κεντρική πλατεία της Τσαγκαράδας την Αγία Παρασκευή, για να δούμε από κοντά τον περίφημο πλάτανο, από τα γηραιότερα δέντρα της Ελλάδος και η ηλικία του σύμφωνα με δασολόγους, ανέρχεται στα 1000 χρόνια .Ο κορμός του έχει 14 μέτρα διάμετρο, ενώ τα κλαδιά του καλύπτουν σχεδόν όλη την πλατεία.

Την επόμενη μέρα πήγαμε στην Πλάκα μια  μεγάλη αμμώδης παραλία που ήταν μέσα στα δέντρα.

Η απογευματινή μας βόλτα ήταν στην  Νταμούχαρη ,ένα παραθαλάσσιο χωριό και μοναδικό φυσικό λιμάνι  της Νότιας πλευράς του Πηλίου.

Εκεί γυριστήκαν μερικές σκηνές από την ταινία«Mama mia» και αποτελείται από δύο μικρούς κολπίσκους .

Ο Βόρειος, είναι ένα γραφικό λιμανάκι με ταβέρνες και σπίτια.

Ο Νότιος κόλπος ,έχει μία όμορφη  ακρογιαλιά  με λευκά μεγάλα βότσαλα

Τελευταία μέρα των διακοπών αποφασίσαμε να πάμε στο Χορευτό μια παραλία 2,5 χλμ με αμμουδιά και πεντακάθαρα νερά.

Για φαγητό πήγαμε στο Πλυμάρι στην παραλία της Ανάλυψης  δύσκολη διαδρομή,αλλά  άξιζε τον κόπο γιατί είχε καταπληκτική κουζίνα.

Το επόμενο πρωί ξεκινήσαμε για την Αθήνα αν και θα θέλαμε να κάτσουμε μερικές μέρες ακόμα σε αυτό το  μαγευτικό τοπίο .Το  όμορφο Πήλιο είναι ιδανικός προορισμός διακοπών,γιατί συνδιάζει βουνό και  θάλασσα.Όσο για την Τσαγκαράδα, ήταν το αγαπημένο θέρετρο των θέων του Ολύμπου αυτοί σίγουρα κάτι θα ξέρανε...

Στηρίξτε μας με το like σας!!!