Αλόννησος… Ο παράδεισος των Βόρειων Σποράδων. - e-Stage.gr
Feb 23, 2018 Last Updated 11:53 AM, Feb 23, 2018

Αλόννησος… Ο παράδεισος των Βόρειων Σποράδων.

Κατηγορία: Ταξιδέψαμε

Διαβάστε τις εντυπώσεις μας και δείτε φωτογραφίες από το οδοιπορικό μας στη πανέμορφη Αλόννησο.

Με τις αποσκευές μας έτοιμες και με καλή διάθεση ξεκινήσαμε με το καράβι από τον Αγ. Κωνσταντίνο για την καταπράσινη Άλοννησο. Αφού περάσαμε πρώτα από τα πανέμορφα νησιά Σκιάθο και Σκόπελο  φτάσαμε στο γραφικό Πατητήρι, που πήρε το όνομα του από τα πατητήρια που υπήρχαν εκεί από την αρχαιότητα.

Το δωμάτιο μας ήταν κοντά στο λιμάνι ακριβώς πάνω από τον  Ρουσούμ γιαλό και είχε εκπληκτική θέα στη θάλασσα.

Προμηθευτήκαμε χάρτη και  χωρίς καθυστέρηση, το μεσημέρι κάναμε  μπάνιο στον  Αγ. Δημητρίο, στη βόρεια πλευρά του νησιού.

Την επόμενη μέρα, επιλέξαμε το Κοκκινόκαστρο που μας εντυπωσίασε με τα πεύκα και τα βαθιά του νερά. Ανασκαφές έδειξαν ότι στην περιοχή υπάρχει η αρχαία πόλη Ίκος.

Το απόγευμα καθίσαμε σε μία ωραία καφετέρια κοντά στο Παλιό χωριό , για να απολαύσουμε το ηλιοβασίλεμα.

Την Κυριακή προορισμός μας ήταν ο Μικρός Μουρτιάς, ένας μικρός και ήσυχος γιαλός στο νότιο τμήμα του νησιού, που τον αγαπήσαμε από την πρώτη στιγμή.

Λίγες ώρες αργότερα κάναμε το απογευματινό μας μπάνιο στα Τσουκαλιά, μια παραλία γεμάτη με κομμάτια από αρχαία αγγεία.

Με τον  χάρτη στα χέρια το μεσημέρι της Δευτέρας καταλήξαμε στον Λεφτό γιαλό. Η θέα καθώς πλησιάζαμε ήταν  μαγευτική και  μας έκανε να  ανυπομονούμε  να κολυμπήσουμε σε αυτά  τα καταγάλανα νερά.

Μετά τη θάλασσα πήγαμε στο Παλιό χωριό, για να αγοράσουμε αναμνηστικά και συνεχίσαμε τη βόλτα μας στο Πατητήρι.

Οι κάτοικοι του νησιού ήταν πολύ φιλόξενοι και  μας βοήθησαν σε οτιδήποτε και αν χρειαστήκαμε, κάνοντας τη διαμονή μας  ακόμα πιο εύκολη.

Το άλλο πρωί ξυπνήσαμε σχετικά νωρίς και ξεκινήσαμε για  την Μηλιά, μια πανέμορφη  και μικρή παραλία  που ήταν μέσα στα πεύκα.

Όταν επιστρέψαμε στο δωμάτιο μας το βράδυ, ετοιμαστήκαμε να πάμε  για φαγητό στο γραφικό λιμανάκι της Στενής Βάλας. Aξίζει να αναφερθεί πως εκεί  λειτουργεί το μοναδικό Κέντρο Περίθαλψης Μεσογειακής φώκιας, στη Μεσόγειο.

Η εβδομάδα κυλούσε όμορφα και εμείς νιώθαμε πραγματικά τυχεροί που κάθε  μέρα είχαμε  την επιλογή  να εξερευνήσουμε καινούργια μέρη.

Την Τετάρτη φτάσαμε στις Σπαρτίνες, έναν απομονωμένο γιαλό μέσα στη φύση με κρυστάλλινα νερά, που σου έμενε αξέχαστος.

Το απόγευμα κάτσαμε  για φαγητό σε ένα εστιατόριο στον  Ρουσούμ γιαλό και γυρίσαμε νωρίς για να ξεκουραστούμε.

Το επόμενο πρωί φτάσαμε στην Χρυσή μηλιά, μια μεγάλη αμμώδης παραλία ,η οποία είχε αρκετό κόσμο κυρίως  οικογένειες  με παιδιά.

Οι διακοπές τελειώνανε και αποφασίσαμε τελικά να μην δούμε το Θαλάσσιο πάρκο που σίγουρα το θέαμα θα ήταν μοναδικό και επιλέξαμε το Βύθισμα μια  δύσκολη στην πρόσβαση, αλλά πολύ όμορφη παραλία που άξιζε σίγουρα τον κόπο.

Πριν νυχτώσει  περπατήσαμε στα δρομάκια του Παλιού  χωριού και φάγαμε γλυκό στο Χαγιάτι απολαμβάνοντας από ψηλά τη θέα.

Το Σάββατο κάναμε το  τελευταίο μας μπάνιο στο νησί, στα καταγάλανα νερά του  Αγ. Δημητρίου.

Το απόγευμα επιστρέψαμε στο Πατητήρι και πήραμε το καράβι για την επιστροφή με την σκέψη ότι θα θέλαμε να έρθουμε  πάλι στην εκπληκτική  Αλόννησο και να ζήσουμε για ακόμη μια φορά ανεπανάληπτες στιγμές.

Στηρίξτε μας με το like σας!!!