Ο “Θείος Νώντας” ή αλλιώς ο μπαμπάς του ελληνικού Ροκ ή αλλιώς Δημήτρης Πουλικάκος - e-Stage.gr
Nov 23, 2017 Last Updated 12:49 PM, Nov 25, 2017

Ο “Θείος Νώντας” ή αλλιώς ο μπαμπάς του ελληνικού Ροκ ή αλλιώς Δημήτρης Πουλικάκος

Κατηγορία: Portrait ..Gallery

Οι τίτλοι που μπορούν να ακολουθήσουν τον “Θείο Νώντα” για την ενασχόλησή του με την Ελληνική Show Business πολλοί. Μουσικός και σίγουρα ένας από τους μπαμπάδες της Ελληνικής Ροκ Σκηνής σε χρόνια δύσκολα, ηθοποιός και μάλιστα πολύ αγαπητός, ραδιοφωνικός παραγωγός και φυσικά παραγωγός δίσκων.

Ο “Θείος Νώντας”, όπως τον είχε βαφτίσει ο φίλος του Παύλος Σιδηρόπουλος, ξεκίνησε το σεργιάνι του στον κόσμο κάπου στις αρχές τις δεκαετίας του 1940, στην Αθήνα. Ήταν γόνος μιας μεγαλοαστικής οικογένειας, με τον πατέρα του να είναι γιατρός συγκεκριμένα καρδιολόγος και η μητέρα τους μικροβιολόγος. Ο ίδιος πολύγλωσσος, γεγονός που θα μπορούσε κάλλιστα εκείνη την εποχή να του είχε ανοίξει τις πόρτες να γίνει διπλωμάτης, πράγμα που δεν έγινε όμως ποτέ.

Τον Μήτσο, όπως ο ίδιος του αρέσει να αυτοαποκαλείται, τον πρωτογνώρισα στην παιδική μου ηλικία ως ηθοποιό. Την εποχή που οι “Αυθαίρετοι” ήταν μία από τις πιο καυτές σειρές του τηλεοπτικού τοπίου η φάτσα του “Θείου Νώντα” μου έκανε μια ιδιαίτερη καθώς το στυλ του νεοέλληνα, το οποίο υποδυόταν ήταν βγαλμένο από την καθημερινότητά μας, απλά με τις όποιες υπερβολές χρειάζονταν για να μπορεί να βγάλει το γέλιο που απαιτούσε ο ρόλος του.

Αργότερα ως ηθοποιό τον συνάντησα ως τον αστυνομικό – ζόμπι του “Δράκουλα των Εξαρχείων”, αλλά και ως τηλεοπτικό καθηγητή Αγγλικών στα πρώτα βήματα της τηλεόρασης όπως παρουσιάστηκαν στη “Λούφα και Παραλλαγή” του Περάκη, αλλά και στο “BiOS και Πολιτεία” που παίζει τον ρόλο του Παπαδόπουλου.

Κι όμως ο Μήτσος, ελπίζω να με συγχωρήσει αν ποτέ το διαβάσει αυτό, είναι part time ηθοποιός. Για μένα είναι ο μουσικός που έφερε το ροκ στην Ελλάδα στις αρχές της δεκαετίας του 70. Είναι αυτός που έλαβε μέρος στη “Συναυλία της Βροχής” στου Ζωγράφου και διαμόρφωσε με τον τρόπο του και την ιδιαίτερη φωνή του το ελληνόφωνο ροκ.

Με τους “Εξαδάχτυλος” και τους “MGC” δημιούργησε το ψυχεδελικό ελληνικό ροκ. Με την κυκλοφορία του “Μεταφοραί – Εκδρομαί ο Μήτσος” έθεσε τις βάσεις για αυτό που έγινε μετά δισκογραφημένο ελληνόφωνο ροκ, παρόλο που η ενασχόλησή του με την μουσική άρχισε από τα τέλη τις δεκαετίας του 1950, στη χώρα μας όμως η ροκ μουσική πέρασε δύσκολες στιγμές και στα μέσα τις δεκαετίας του 70 κόντεψε να χαθεί, αλλά τελικά κάποιοι άνθρωποι που μέσα σε αυτούς ήταν ο Δημήτρης Πουλικάκος και ο Παύλος Σιδηρόπουλος κατάφεραν να το ξαναφέρουν στην επιφάνεια και να ανοίξουν τον δρόμο για όλους τους μεταγενέστερους καλλιτέχνες που μεσουράνησαν στις επόμενες δεκαετίες.

Ο ίδιος παραμένει ακόμα και σήμερα ενεργός ως μουσικός δίνοντας συναυλίες σε διάφορους χώρους γεμίζοντας με τη φωνή του κομμάτια όπως το “Σκόνη Πέτρες Λάσπη”, τραγούδια του Jimmy Hendrix, “To γύρω γύρω στη σκοπιά”, που είναι η διασκευή που είχε κάνει στο “All Along The Watchtower” του Bob Dylan, αλλά και την υπέροχη διασκευή που έκανε στο “Υπάρχω” του Στέλιου Καζαντζίδη.

Όπως και να έχει ο ίδιος είναι ακόμα τριγύρω, και με τη μουσική του, αλλά και με τον λόγο του ιδιαίτερα στα social media, και συνεχίζει να ζει ως “περαστικός παρατηρητής”, ενώ όπως δήλωσε ο ίδιος κάποτε παρότι υπήρξαν εποχές που έμοιαζε να ζει ως χίπις ή αργότερα ως πραγματικός ρόκερ έχοντας κάνει το ροκ τρόπο ζωής “δεν υπήρξα ποτέ χίπις, παραμένω πάντα μεγαλοαστός”.


Στηρίξτε μας με το like σας!!!

Ακολουθήστε μας