Sep 26, 2017 Last Updated 12:21 AM, Sep 26, 2017

Flash Back #391 - Ασημένια Σφήκα

25-09-2017 Flash Back Χριστίνα Πανταζή - avatar Χριστίνα Πανταζή

Μια «Ασημένια σφήκα» μας έρχεται από το 1995 σήμερα και δεν έχουμε παρά να ακούσουμε το βούισμά της και τι έχει να μας πει.

Ο Γιάννης Χαρούλης στο Κατράκειο - Ο rock καλλιτέχνης με το λαούτο (video/pics)

24-09-2017 Φωτορεπορτάζ Βάσω Τσιρτσίκου - avatar Βάσω Τσιρτσίκου

Στον απόηχο των συναυλιών του ανά την Ελλάδα ο Γιάννης Χαρούλης έδωσε τρεις ακόμα συναυλίες στο Κατράκειο Θέατρο στη Νίκαια (18, 19, 20 Σεπτεμβρίου), με τις δύο πρώτες μέρες να είναι...

Sam Smith - Too Good At Goodbyes

24-09-2017 Ξένη Μουσική e-Stage Team - avatar e-Stage Team

Νέα κυκλοφορία για τον Βρετανό τραγουδιστή Sam Smith με τίτλο «Too Good At Goodbyes», η οποία αποτελεί ταυτόχρονα και προάγγελο για το νέο επερχόμενο άλμπουμ του.

Έπεσε η αυλαία για την ηθοποιό Σοφία Ολύμπιου

Πριν από λίγη ώρα ο δημοσιογράφος Βασίλης Μπουζιώτης ανακοίνωσε πως η αγαπημένη ηθοποιός Σοφία Ολύμπιου...

Το Nomads έρχεται στον ANT1!

Nomads:  Η τηλεοπτική υπερπαραγωγή που κατέκτησε τον κόσμο είναι εδώ! Πρεμιέρα Δευτέρα 2 Οκτωβρίου στις 21.00 και...

Πρεμιέρα για το στην υγειά μας ρε παιδιά

Οι παρέες γράφουν ιστορία!.. Και όταν περνάνε καλά... γράφουν μουσική. Η μεγαλύτερη παρέα φέτος είναι στον ΣΚΑΪ.

Δεν φαντάζεστε πόσα λεφτά παίρνουν οι παίκτες του Survival!

Το νέο σκληρό παιχνίδι επιβίωσης του EPSILON βρίσκεται πάνω από μια εβδομάδα στον αέρα και η αλήθεια είναι πως τα...

Geostorm

24-09-2017 Έλενα Ρωμαντή - avatar Έλενα Ρωμαντή

Στο όχι πολύ μακρινό μέλλον η γή υποφέρει από την παρουσία του ανθρώπου πάνω της και για να αμυνθεί φυσικές καταστροφές δημιουργούνται σε όλο το πλανήτη.

Survival Secret: Τους "τσάκωσαν" αγκαλιά κάτω από την κουβέρτα

24-09-2017 e-Stage Team - avatar e-Stage Team

Οι απανωτές νίκες των "Αγωνιστών" βοηθούν τα ερωτικά ειδύλλια να ανθίσουν ακόμη και στις δύσκολες συνθήκες της παραλίας της Κουρούτας. Ποιοι είναι υποψήφιοι προς αποχώρηση από την ομάδα των "Αετών".

Το σουηδικό «Survivor» γυρίζεται στην Ελλάδα

17-09-2017 e-Stage Team - avatar e-Stage Team

Μετά το νορβηγικό ριάλιτι «Mesternes Mester» -που θυμίζει σε πάρα πολλά σημεία το «Survivor» και το οποίο γυρίστηκε στη Μεσσηνία-, ακόμη μια χώρα… ψήφισε ελληνική τοποθεσία για να κάνει τα...

Η Εύα Λονγκόρια με μπικίνι σε γιοτ στο Αιγαίο (pics)

Τις διακοπές της στα ελληνικά νησιά συνεχίζει να απολαμβάνει η Εύα Λονγκόρια, η ηθοποιός που έγινε διάσημη...

Ίσως το χειρότερο πρώτο ραντεβού στον κόσμο (video/pics)

Εμπεριέχει πάντα ένα μικρό ή μεγάλο ρίσκο να βγεις για ραντεβού μέσω Tinder. Αλλά αυτό που συνέβη στον Λίαμ Σμιθ δεν...

36χρονος πατέρας αποκάλυψε πως κάθεται με την sex doll στον καναπέ παρέα με τα παιδιά και τη γυναίκα του (video/pics)

Ο Arran Squire από την Ουαλία ξόδεψε περίπου 3.800 ευρώ για να κατασκευάσει ένα υπερρεαλιστικό ρομπότ του σεξ, το οποίο...

Η γuμνή "αλήθεια" της Α. Παλαιολόγου στο instagram (pic)

Η ηθοποιός ανάρτησε μια γuμνή φωτογραφία της, προκειμένου να τραβήξει το ενδιαφέρον των ακολούθων της και...

Τρελός καβγάς ανάμεσα σε γονείς! (vid)

24-09-2017 e-Stage Team - avatar e-Stage Team

Δύο ζευγάρια πιάστηκαν στα χέρια σε έναν επικό καβγά μπροστά στα μάτια των παιδιών τους! 

Pro Evolution Soccer 18 vs FIFA 18

24-09-2017 Σωτήρης Γαλανός - avatar Σωτήρης Γαλανός

Έφτασε λοιπόν η ώρα αυτή. Η ώρα που βγήκαν οι νέες εκδόσεις του Pro Evolution Soccer και FIFA. Και όπως πάντα, το ερώτημα είναι το ίδιο: ποιο από τα δυο...

Ένα κλασσικό Seat... μεταμορφώθηκε σε Abarth (pics)

24-09-2017 e-Stage Team - avatar e-Stage Team

Πολλά χρόνια πριν η Seat ξεκίνησε την παραγωγή της δικής της έκδοσης του Fiat 600 και η ισπανική μάρκα θέλησε να γιορτάσει τα 60 χρόνια του με την επαναφορά ενός...

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει…» Είδαμε τον «Ορέστεια» του Αισχύλου στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου!

κατάμεστο θέατρο της Επιδαύρου, θα ερχόμουν σε επαφή με τη σκηνοθετική ματιά του Γιάννη Χουβαρδά. Αυτή τη φορά είχα έναν σοβαρό λόγο που δεν με άφηνε να αποκλίνω της πορείας μου… Και αυτός ο λόγος λέγεται Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, καθώς δηλώνω ανελλιπώς εδώ και χρόνια πιστή του θαυμάστρια. Από ΄κει και πέρα, το όνομα του Χουβαρδά είχα αντιληφθεί εδώ και καιρό ότι προκαλεί αντιφατικά συναισθήματα. Από τη μία πλευρά να διαβάζω διθυραμβικές κριτικές για τις θεατρικές του δουλειές στο Τύπο, ενώ από τη πλευρά του θεατρόφιλου κοινού υπάρχουν άλλοι που εκθειάζουν τις παραστάσεις του και άλλοι που, παρόλο που αντιμετωπίζουν με καχυποψία κάθε θεατρική του πρόταση, τρέχουν να την παρακολουθήσουν καθώς με έναν ανεξήγητο τρόπο – που μόνο ο ίδιος το πετυχαίνει - καταφέρνει να γίνεται το «talk of the town» της θεατρικής Αθήνας. Ίσως τελικά να συγκαταλέγεται στη κατηγορία των καλλιτεχνών που απλά «λατρεύεις να μισείς»… Αυτό το καλοκαίρι μέσω της «Ορέστειας» έμμελε να βγάλω και ‘γω τα δικά μου συμπεράσματα για τον Γιάννη Χουβαρδά. Στο θεατρικό πεδίο του σκηνοθέτη, η τριλογία του Αισχύλου – που συμπεριλαμβάνει τα έργα «Αγαμέμνων», «Χοηφόροι» και «Ευμενίδες» - έκανε πρεμιέρα στις 8 Ιουλίου στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, καταχειροκροτήθηκε και εώς τα τέλη του Σεπτέμβρη συνεχίζει αγέρωχη τη περιοδεία της στις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας.

Ένα από τα πιο σπουδαία πράγματα που έμαθα από τη δασκάλα μου, κ. Λαλούλα Χρυσικοπούλου σε ένα σεμινάριο σκηνογραφίας – ενδυματολογίας που παρακολούθησα πριν περίπου δύο χρόνια, είναι ότι όταν ένας σκηνοθέτης δεν πραγματοποιεί το ανέβασμα του έργου όπως ακριβώς του υπαγορεύει το κείμενο που κρατάει στα χέρια του, αλλά αποφασίζει να αλλάξει ή να «διαμορφώσει» το περιεχόμενο του, τότε θα πρέπει να επισημαίνει πως δεν πρόκειται για το ίδιο το έργο καθαυτό, αλλά για μια καινούργια ανάγνωση που βασίζεται πάνω στη κεντρική ιδέα του πρωτότυπου. Αν υποθέσουμε λοιπόν ότι κάτι τέτοιο έμαθα να το παρατηρώ έντονα και να συνειδητοποιώ τη σημασία του από τότε, αυτό ήταν το πρώτο «ατόπημα» του σκηνοθέτη που συμπέρανα – όχι ότι είναι ο μόνος, αυτό το βλέπουμε κατά κόρον - καθώς πρόκειται για μια συμπύκνωση της Ορέστειας, αφού δεν «ακουμπάει» εκατό τοις εκατό στην αρχική ανάγνωση της. Όμως δεν ήταν αυτό που πρακτικά με χάλασε κατά τη διάρκεια της βραδιάς, ούτε και το γεγονός ότι όλη η «ατμόσφαιρα» σε μετέφερε την εποχή του 1940: το σκηνικό της Εύας Μανιδάκη σε παρέπεμπε σε ένα σαλόνι δεκαετίας ’40 με ’50 και σε συνδυασμό με μια αλλόκοτη, σουρεαλιστική ντουλάπα – κουτί του χρόνου που βρισκόταν στο βάθος του θεάτρου, αυτή έπαιξε το δικό της, ιδιαίτερα καθοριστικό, ρόλο καθ’ όλη τη διάρκεια της παράστασης.

Υπήρξαν όμως πράγματα που πραγματικά δεν κατάλαβα το λόγο που έπρεπε να συμβούν, ερμηνείες που, κατά την προσωπική μου άποψη πάντα, πέρασαν απαρατήρητες, στιγμές που βαρέθηκα και χωρίς να το καταλάβω καλά-καλά, το μυαλό μου είχε αφαιρεθεί και κοιτούσα το φεγγάρι και πολύ ταπεινά και ειλικρινά, σκέφτηκα πως ίσως και να είμαι πολύ «μικρή» (και δεν το λέω με καμία διάθεση ειρωνείας) για να κατανοήσω αυτό που κουβαλά ο Χουβαρδάς στο δικό του μυαλό και επιθυμεί να μεταλαμπαδεύσει στο κοινό του. Γι’ αυτό και δεν καταλαβαίνω τον λόγο που έπρεπε να δω τον Αγαμέμνονα (Νίκο Κουρή) με την πετσέτα – «φακιόλι» στο κεφάλι και ας ήξερα ότι ήταν μια ένδειξη φροντίδας της οικοδέσποινας και βασίλισσας Κλυταιμνήστρας (Καριοφυλλιά Καραμπέτη), επειδή ο στρατηλάτης σύζυγός της επέστρεψε από τον πόλεμο. Δεν καταλαβαίνω γιατί έπρεπε να ακούσω δεκαπέντε χιλιάδες φορές το «Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει» για να κατανοήσω τη τραγικότητα της κατάστασης, σε σημείο που η επανάληψη του στρατιωτικού εμβατηρίου καταντούσε σχεδόν εκνευριστική και ανούσια. Δεν καταλαβαίνω γιατί ο Αγαμέμνονας, ο οποίος έφερε την Κασσάνδρα στο παλάτι σαν πολύτιμη λεία, έπρεπε ανά διαστήματα να τη φιλάει στο στόμα παθιασμένα ….γιατί μάλλον έτσι του «κάπνισε». (αν υπάρχει, παρακαλώ κάποιος που παρακολούθησε τη παράσταση ας μου εξηγήσει τον λόγο). Όπως, επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί η Κασσάνδρα αφήνιαζε σαν λυσσασμένο άλογο όταν διαισθανόταν την πυκνότητα των ραδιοκυμάτων αλλά και για ποιο λόγο ακολουθούσαν όλοι την ίδια «τακτική» και αντιδρούσαν σαν να τους διαπερνούσε ηλεκτρικό ρεύμα.

Ωστόσο ήταν πολύ περίεργο να παρακολουθώ μια παράσταση που συνολικά δεν με κέρδισε αλλά να ξεχωρίζω ηθοποιούς, από τους οποίους θεωρώ ότι ο σκηνοθέτης κατάφερε μεμονωμένα να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό το εύρος των υποκριτικών τους δυνατοτήτων. Βρήκα πολύ αξιόλογες τις ερμηνείες του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη, της Καριοφυλλιάς Καραμπέτη και του Ιερώνυμου Καλετσάνου και αυτές τελικά είναι που θα μου μείνουν στο μυαλό, αν ποτέ χρειαστεί να απαριθμήσω τα θετικά αυτής της παράστασης. Αντίθετα, εκείνη του Νίκου Κουρή θα τη προτιμούσα περισσότερο «εσωτερική» και λιγότερο στομφώδη. Δυστυχώς, απογοητεύτηκα από τη σκηνή της αναγνώρισης Ορέστη – Ηλέκτρας, όπως και με τη παρουσίαση της δίκης του Ορέστη, η οποία - αν και πιστεύω πως φιλότιμα προσπάθησε να μου αφήσει μια συμπαθητική ανάμνηση – χάθηκε εντούτοις κάπου ανάμεσα στο υπερβολικό λαμέ των κοστουμιών της θεάς Αθηνάς (Στεφανία Γουλιώτη) και στην υποκριτική υπερβολή των περισσότερων ερμηνειών αλλά κυρίως της Πυθίας (Άλκηστη Πουλοπούλου), η οποία είχε οριστεί να πηγαινοέρχεται ανεξέλεγκτα στη σκηνή. Στα θετικά της υπόθεσης, το γεγονός ότι ο Χουβαρδάς, από την αρχή ως το τέλος, εκμεταλλεύτηκε σκηνοθετικά με μαεστρία όλο το χώρο – και όχι μόνο το χώρο της σκηνής – για να παρουσιάσει την «Ορέστειά» του.  

Συντελεστές

Σκηνικά: Εύα Μανιδάκη
Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη
Μουσική: Σταύρος Γασπαράτος
Κίνηση: Σταυρούλα Σιάμου
Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος
Μακιγιάζ: Άννα Μπαλτζή
Κομμώσεις: Θοδωρής Χριστοδούλου
Φωτογραφίες: Έφη Γούση
Video trailer: Μιχάλης Κλουκίνας
Βοηθοί σκηνοθέτη: Σύλβια Λιούλιου , Νικολέτα Φιλόσογλου
Βοηθός σκηνογράφου: Θάλεια Μέλισσα
Βοηθός παραγωγής: Αλεξάνδρα Μουζακίτη
Διεύθυνση παραγωγής: Κατερίνα Μπερδέκα
Παραγωγός: Γιώργος Λυκιαρδόπουλος

Διανομή

Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης (Ορέστης)
Καρυοφυλλιά Καραμπέτη (Κλυταιμνήστρα)

Νίκος Κουρής (Αγαμέμνων, Τροφός)

Στεφανία Γουλιώτη (Ηλέκτρα, Αθηνά)
Νίκος Ψαρράς (Απόλλων, Πυλάδης)

Άλκηστις Πουλοπούλου (Κασσάνδρα, Πυθία)

Δημήτρης Παπανικολάου (Αίγισθος)
Ιερώνυμος Καλετσάνος (Κήρυκας)

Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης (Φύλακας)

Σύρμω Κεκέ (Κορυφαία)

Χριστίνα Μαξούρη (Κορυφαία, Δούλα)
Πολύδωρος Βογιατζής (Κορυφαίος)

 

Αναλυτικό Πρόγραμμα Περιοδείας |  Καλοκαίρι 2016  | ΟΡΕΣΤΕΙΑ

ΙΟΥΛΙΟΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8 ΙΟΥΛΙΟΥ-  ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 9 ΙΟΥΛΙΟΥ-  ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ 13 ΙΟΥΛΙΟΥ – ΔΕΛΦΟΙ
ΠΕΜΠΤΗ 14 ΙΟΥΛΙΟΥ – ΒΟΛΟΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ 18 ΙΟΥΛΙΟΥ – ΡΕΘΥΜΝΟ
ΤΡΙΤΗ 19 ΙΟΥΛΙΟΥ – ΧΑΝΙΑ
ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΙΟΥΛΙΟΥ – ΗΡΑΚΛΕΙΟ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22 ΙΟΥΛΙΟΥ – ΧΑΛΚΙΔΑ
ΣΑΒΒΑΤΟ 23 ΙΟΥΛΙΟΥ -  ΔΙΟΝ
ΤΡΙΤΗ 26 ΙΟΥΛΙΟΥ- ΛΑΡΙΣΑ
ΤΕΤΑΡΤΗ 27 ΙΟΥΛΙΟΥ -  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΠΕΜΠΤΗ 28 ΙΟΥΛΙΟΥ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29 ΙΟΥΛΙΟΥ -  ΚΑΒΑΛΑ
ΣΑΒΒΑΤΟ 30 ΙΟΥΛΙΟΥ -  ΚΑΒΑΛΑ

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ
ΤΡΙΤΗ 2 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ – ΚΑΛΑΜΑΤΑ
ΤΕΤΑΡΤΗ 3 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ – ΟΛΥΜΠΙΑ
ΠΕΜΠΤΗ  4 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ – ΠΑΤΡΑ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ – ΠΑΤΡΑ
ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ - ΑΝΔΡΟΣ

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ 5 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ – ΕΛΕΥΣΙΝΑ

Διάρκεια παράστασης: 2 ώρες και 15 λεπτά


Στηρίξτε μας με το like σας!!!

 

Pin It
Αλόννησος… Ο παράδεισος των Βόρειων Σποράδων.

Διαβάστε τις εντυπώσεις μας και δείτε φωτογραφίες από το οδοιπορικό μας στη πανέμορφη Αλόννησο.

Το εκκλησάκι της Αρκαδίας με τα δέντρα στη στέγη (pics)

Κοντά στο χωριό Βάστα, στην Αρκαδία, ο ναός της Αγίας Θεοδώρας είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά αξιοθέατα....

Η δρακόλιμνη του Σμόλικα

Κάτω από την κορυφή του Σμόλικα, της δεύτερης ψηλότερης στην Ελλάδα, η δρακόλιμνη βρίσκεται σε υψόμετρο 2.200...

Ταξιδεύψαμε στην κοιμωμένη λύκαινα, τη Χάλκη!

Το ταξίδι για το νοτιανατολικό Αιγαίο είναι από μόνο του μια αξέχαστη εμπειρία. Μπορεί αυτό, να είναι και το...

Αλόννησος… Ο παράδεισος των Βόρειων Σποράδων.

25-09-2017 Eleni Ps - avatar Eleni Ps

Διαβάστε τις εντυπώσεις μας και δείτε φωτογραφίες από το οδοιπορικό μας στη πανέμορφη Αλόννησο.

Το εκκλησάκι της Αρκαδίας με τα δέντρα στη στέγη (pics)

25-09-2017 e-Stage Team - avatar e-Stage Team

Κοντά στο χωριό Βάστα, στην Αρκαδία, ο ναός της Αγίας Θεοδώρας είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά αξιοθέατα. Εκτιμάται πως χτίστηκε περίπου στα 1050-1100 τιμώντας την οσιομάρτυρα Θεοδώρα.

Η δρακόλιμνη του Σμόλικα

22-09-2017 e-Stage Team - avatar e-Stage Team

Κάτω από την κορυφή του Σμόλικα, της δεύτερης ψηλότερης στην Ελλάδα, η δρακόλιμνη βρίσκεται σε υψόμετρο 2.200 μέτρων.

Ταξιδεύψαμε στην κοιμωμένη λύκαινα, τη Χάλκη!

17-09-2017 Γιώργος Μαργαρίτης - avatar Γιώργος Μαργαρίτης

Το ταξίδι για το νοτιανατολικό Αιγαίο είναι από μόνο του μια αξέχαστη εμπειρία. Μπορεί αυτό, να είναι και το νόημα, όπως λέει κι ο ποιητής.

Ψητή φασολάδα με τραγανό μπέικον και χωριάτικες μπρουσκέτες

Η πιο ελληνική και νόστιμη μπρουσκέτα που έχετε  δοκιμάσει!!! Φτιάξτε την και θα με θυμηθείτε!!! Κουζίνες τώρα...

Καραμελωμένο μπούτι αρνιού

Το μικρό μπουτάκι έκανε το μπάνιο του, έβαλε τα μυρωδικά του και βγήκε γαμπρός στην πλατεία Ταψιού! Έλα μου...

Μοσχάρι μαγειρευτό με ξινό τραχανά

Από την μία το γλυκό μοσχαράκι και ακριβώς απέναντι ο "ξινός" εχθρός!! Η μάχη θα δοθεί στα πιάτα σας!!! Κουζίνες...

Χοιρινή σπάλα στο φούρνο με τραγανή πέτσα

Ο χοίρος έβαλε τα καλά του και μπήκε από μόνος του στον φούρνο για λίγη χαλαρωτική σάουνα!!! Βέβαια όταν βγήκε...

Ψητή φασολάδα με τραγανό μπέικον και χωριάτικες μπρουσκέτες

25-09-2017 e-Stage Team - avatar e-Stage Team

Η πιο ελληνική και νόστιμη μπρουσκέτα που έχετε  δοκιμάσει!!! Φτιάξτε την και θα με θυμηθείτε!!! Κουζίνες τώρα μαγείρια μου!!

Καραμελωμένο μπούτι αρνιού

24-09-2017 e-Stage Team - avatar e-Stage Team

Το μικρό μπουτάκι έκανε το μπάνιο του, έβαλε τα μυρωδικά του και βγήκε γαμπρός στην πλατεία Ταψιού! Έλα μου όμως που η νύφη δεν ήρθε ποτέ κι έτσι το μικρό...

Μοσχάρι μαγειρευτό με ξινό τραχανά

22-09-2017 e-Stage Team - avatar e-Stage Team

Από την μία το γλυκό μοσχαράκι και ακριβώς απέναντι ο "ξινός" εχθρός!! Η μάχη θα δοθεί στα πιάτα σας!!! Κουζίνες αμέσως!!

Χοιρινή σπάλα στο φούρνο με τραγανή πέτσα

17-09-2017 e-Stage Team - avatar e-Stage Team

Ο χοίρος έβαλε τα καλά του και μπήκε από μόνος του στον φούρνο για λίγη χαλαρωτική σάουνα!!! Βέβαια όταν βγήκε τον περίμενε μια έκπληξη!!! Κουζίνες γρήγορα!!!