Nov 21, 2017 Last Updated 12:49 PM, Nov 25, 2017

Τραγούδι Εβδομάδας #17 - Θα ζω

20-11-2017 Το τραγούδι της εβδομάδας Ιώ Πετράκη - avatar Ιώ Πετράκη

Το τραγούδι που επιλέξαμε για αυτήν την εβδομάδα, είναι ένα τραγούδι που θα συγκινήσει πολλούς.

Best Night Ballads #42 - Never tear us apart

20-11-2017 Best night ballads ever Dany Green - avatar Dany Green

Ένα group που σημάδεψε τα νεανικά μας χρόνια στα 80s ήταν οι INXS. Leader του γκρουπ από την Αυστραλία, ο Michael Hutchence, ένας γόης με όλη τη σημασία της λέξης...

Νάσια Κονιτοπούλου: Μουσική είναι o καλύτερος τρόπος να εκφράσεις, σε κάποιον/ κάποια, αυτό που νοιώ…

20-11-2017 Συνεντεύξεις Σόνια Ηλιαρείζη - avatar Σόνια Ηλιαρείζη

Η Νάσια Κοντοπούλου ζει την  παραδοσιακή  μουσική απο μικρή, είναι αυθεντική και δεν διστάζει να πειραματίζεται. Μας μίλησε για όλα, τον πατέρα της που υπήρξε μεγάλος δάσκαλος και δημιουργός, την...

Προβολή της φιλοζωικής ταινίας Re-Action υπό την αιγίδα του Δήμου Βύρωνα

20-11-2017 e-Stage Team - avatar e-Stage Team

Υπό την αιγίδα του Δήμου Βύρωνα, ξεκίνησε τη Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017, το ταξίδι της ανά την Ελλάδα σε κλίμα χαράς και συγκίνησης η φιλοζωική, μη εμπορική ταινία Re-Action με...

Darkest Hour

19-11-2017 Έλενα Ρωμαντή - avatar Έλενα Ρωμαντή

Με την έναρξη του καινούργιου χρόνου, θα μας συγκλονίσει μια βιογραφική- ιστορική ταινία με κεντρικό πρόσωπο τον Winston Churchill. 

Διαφήμιση #54 - Germanos

19-11-2017 Ιώ Πετράκη - avatar Ιώ Πετράκη

Από χθες το βράδυ, κινητό γιοκ!! Περιμένω πως και πώς να έρθει η αυριανή μέρα για να το πάω για service!

Κάτι θα φανεί... από τη Φάνι (pics)

Η Φανί Νεγκέσα αφού πέρασε από την αγκαλιά του Μάριο Μπαλοτέλι, συνεχίζει σε αυτή του Μάριο Λεμινά. 

Αυτή είναι η νέα εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Άμυνας!!! (pics)

20-11-2017 e-Stage Team - avatar e-Stage Team

Η 26χρονη Ροσιγιάνα Μαρκόφσκαγια, η νέα εκπρόσωπος του Ρώσου υπουργού Άμυνας, έχει βάλει "φωτιά" στο διαδίκτυο.

«Πουλιά» στο αέρα (pics)

20-11-2017 e-Stage Team - avatar e-Stage Team

«Απαράδεκτο» χαρακτήρισε η αμερικανική πολεμική αεροπορία το ιδιόμορφο χιούμορ ενός πιλότου της ο οποίος «ζωγράφισε» στον ουρανό ένα γιγαντιαίο πέος, με τα ίχνη συμπύκνωσης του αεροσκάφους του.

Η Έμιλι Ραταϊκόφσκι μας ζεσταίνει τα κρύα βράδια του Νοεμβρίου (pics)

19-11-2017 e-Stage Team - avatar e-Stage Team

Η Έμιλι Ραταϊκόφσκι κυκλοφόρησε σειρά με σέξι μαγιό και τα παρουσίασε η ίδια. Και καλά έκανε. 

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει…» Είδαμε τον «Ορέστεια» του Αισχύλου στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου!

κατάμεστο θέατρο της Επιδαύρου, θα ερχόμουν σε επαφή με τη σκηνοθετική ματιά του Γιάννη Χουβαρδά. Αυτή τη φορά είχα έναν σοβαρό λόγο που δεν με άφηνε να αποκλίνω της πορείας μου… Και αυτός ο λόγος λέγεται Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, καθώς δηλώνω ανελλιπώς εδώ και χρόνια πιστή του θαυμάστρια. Από ΄κει και πέρα, το όνομα του Χουβαρδά είχα αντιληφθεί εδώ και καιρό ότι προκαλεί αντιφατικά συναισθήματα. Από τη μία πλευρά να διαβάζω διθυραμβικές κριτικές για τις θεατρικές του δουλειές στο Τύπο, ενώ από τη πλευρά του θεατρόφιλου κοινού υπάρχουν άλλοι που εκθειάζουν τις παραστάσεις του και άλλοι που, παρόλο που αντιμετωπίζουν με καχυποψία κάθε θεατρική του πρόταση, τρέχουν να την παρακολουθήσουν καθώς με έναν ανεξήγητο τρόπο – που μόνο ο ίδιος το πετυχαίνει - καταφέρνει να γίνεται το «talk of the town» της θεατρικής Αθήνας. Ίσως τελικά να συγκαταλέγεται στη κατηγορία των καλλιτεχνών που απλά «λατρεύεις να μισείς»… Αυτό το καλοκαίρι μέσω της «Ορέστειας» έμμελε να βγάλω και ‘γω τα δικά μου συμπεράσματα για τον Γιάννη Χουβαρδά. Στο θεατρικό πεδίο του σκηνοθέτη, η τριλογία του Αισχύλου – που συμπεριλαμβάνει τα έργα «Αγαμέμνων», «Χοηφόροι» και «Ευμενίδες» - έκανε πρεμιέρα στις 8 Ιουλίου στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, καταχειροκροτήθηκε και εώς τα τέλη του Σεπτέμβρη συνεχίζει αγέρωχη τη περιοδεία της στις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας.

Ένα από τα πιο σπουδαία πράγματα που έμαθα από τη δασκάλα μου, κ. Λαλούλα Χρυσικοπούλου σε ένα σεμινάριο σκηνογραφίας – ενδυματολογίας που παρακολούθησα πριν περίπου δύο χρόνια, είναι ότι όταν ένας σκηνοθέτης δεν πραγματοποιεί το ανέβασμα του έργου όπως ακριβώς του υπαγορεύει το κείμενο που κρατάει στα χέρια του, αλλά αποφασίζει να αλλάξει ή να «διαμορφώσει» το περιεχόμενο του, τότε θα πρέπει να επισημαίνει πως δεν πρόκειται για το ίδιο το έργο καθαυτό, αλλά για μια καινούργια ανάγνωση που βασίζεται πάνω στη κεντρική ιδέα του πρωτότυπου. Αν υποθέσουμε λοιπόν ότι κάτι τέτοιο έμαθα να το παρατηρώ έντονα και να συνειδητοποιώ τη σημασία του από τότε, αυτό ήταν το πρώτο «ατόπημα» του σκηνοθέτη που συμπέρανα – όχι ότι είναι ο μόνος, αυτό το βλέπουμε κατά κόρον - καθώς πρόκειται για μια συμπύκνωση της Ορέστειας, αφού δεν «ακουμπάει» εκατό τοις εκατό στην αρχική ανάγνωση της. Όμως δεν ήταν αυτό που πρακτικά με χάλασε κατά τη διάρκεια της βραδιάς, ούτε και το γεγονός ότι όλη η «ατμόσφαιρα» σε μετέφερε την εποχή του 1940: το σκηνικό της Εύας Μανιδάκη σε παρέπεμπε σε ένα σαλόνι δεκαετίας ’40 με ’50 και σε συνδυασμό με μια αλλόκοτη, σουρεαλιστική ντουλάπα – κουτί του χρόνου που βρισκόταν στο βάθος του θεάτρου, αυτή έπαιξε το δικό της, ιδιαίτερα καθοριστικό, ρόλο καθ’ όλη τη διάρκεια της παράστασης.

Υπήρξαν όμως πράγματα που πραγματικά δεν κατάλαβα το λόγο που έπρεπε να συμβούν, ερμηνείες που, κατά την προσωπική μου άποψη πάντα, πέρασαν απαρατήρητες, στιγμές που βαρέθηκα και χωρίς να το καταλάβω καλά-καλά, το μυαλό μου είχε αφαιρεθεί και κοιτούσα το φεγγάρι και πολύ ταπεινά και ειλικρινά, σκέφτηκα πως ίσως και να είμαι πολύ «μικρή» (και δεν το λέω με καμία διάθεση ειρωνείας) για να κατανοήσω αυτό που κουβαλά ο Χουβαρδάς στο δικό του μυαλό και επιθυμεί να μεταλαμπαδεύσει στο κοινό του. Γι’ αυτό και δεν καταλαβαίνω τον λόγο που έπρεπε να δω τον Αγαμέμνονα (Νίκο Κουρή) με την πετσέτα – «φακιόλι» στο κεφάλι και ας ήξερα ότι ήταν μια ένδειξη φροντίδας της οικοδέσποινας και βασίλισσας Κλυταιμνήστρας (Καριοφυλλιά Καραμπέτη), επειδή ο στρατηλάτης σύζυγός της επέστρεψε από τον πόλεμο. Δεν καταλαβαίνω γιατί έπρεπε να ακούσω δεκαπέντε χιλιάδες φορές το «Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει» για να κατανοήσω τη τραγικότητα της κατάστασης, σε σημείο που η επανάληψη του στρατιωτικού εμβατηρίου καταντούσε σχεδόν εκνευριστική και ανούσια. Δεν καταλαβαίνω γιατί ο Αγαμέμνονας, ο οποίος έφερε την Κασσάνδρα στο παλάτι σαν πολύτιμη λεία, έπρεπε ανά διαστήματα να τη φιλάει στο στόμα παθιασμένα ….γιατί μάλλον έτσι του «κάπνισε». (αν υπάρχει, παρακαλώ κάποιος που παρακολούθησε τη παράσταση ας μου εξηγήσει τον λόγο). Όπως, επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί η Κασσάνδρα αφήνιαζε σαν λυσσασμένο άλογο όταν διαισθανόταν την πυκνότητα των ραδιοκυμάτων αλλά και για ποιο λόγο ακολουθούσαν όλοι την ίδια «τακτική» και αντιδρούσαν σαν να τους διαπερνούσε ηλεκτρικό ρεύμα.

Ωστόσο ήταν πολύ περίεργο να παρακολουθώ μια παράσταση που συνολικά δεν με κέρδισε αλλά να ξεχωρίζω ηθοποιούς, από τους οποίους θεωρώ ότι ο σκηνοθέτης κατάφερε μεμονωμένα να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό το εύρος των υποκριτικών τους δυνατοτήτων. Βρήκα πολύ αξιόλογες τις ερμηνείες του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη, της Καριοφυλλιάς Καραμπέτη και του Ιερώνυμου Καλετσάνου και αυτές τελικά είναι που θα μου μείνουν στο μυαλό, αν ποτέ χρειαστεί να απαριθμήσω τα θετικά αυτής της παράστασης. Αντίθετα, εκείνη του Νίκου Κουρή θα τη προτιμούσα περισσότερο «εσωτερική» και λιγότερο στομφώδη. Δυστυχώς, απογοητεύτηκα από τη σκηνή της αναγνώρισης Ορέστη – Ηλέκτρας, όπως και με τη παρουσίαση της δίκης του Ορέστη, η οποία - αν και πιστεύω πως φιλότιμα προσπάθησε να μου αφήσει μια συμπαθητική ανάμνηση – χάθηκε εντούτοις κάπου ανάμεσα στο υπερβολικό λαμέ των κοστουμιών της θεάς Αθηνάς (Στεφανία Γουλιώτη) και στην υποκριτική υπερβολή των περισσότερων ερμηνειών αλλά κυρίως της Πυθίας (Άλκηστη Πουλοπούλου), η οποία είχε οριστεί να πηγαινοέρχεται ανεξέλεγκτα στη σκηνή. Στα θετικά της υπόθεσης, το γεγονός ότι ο Χουβαρδάς, από την αρχή ως το τέλος, εκμεταλλεύτηκε σκηνοθετικά με μαεστρία όλο το χώρο – και όχι μόνο το χώρο της σκηνής – για να παρουσιάσει την «Ορέστειά» του.  

Συντελεστές

Σκηνικά: Εύα Μανιδάκη
Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη
Μουσική: Σταύρος Γασπαράτος
Κίνηση: Σταυρούλα Σιάμου
Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος
Μακιγιάζ: Άννα Μπαλτζή
Κομμώσεις: Θοδωρής Χριστοδούλου
Φωτογραφίες: Έφη Γούση
Video trailer: Μιχάλης Κλουκίνας
Βοηθοί σκηνοθέτη: Σύλβια Λιούλιου , Νικολέτα Φιλόσογλου
Βοηθός σκηνογράφου: Θάλεια Μέλισσα
Βοηθός παραγωγής: Αλεξάνδρα Μουζακίτη
Διεύθυνση παραγωγής: Κατερίνα Μπερδέκα
Παραγωγός: Γιώργος Λυκιαρδόπουλος

Διανομή

Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης (Ορέστης)
Καρυοφυλλιά Καραμπέτη (Κλυταιμνήστρα)

Νίκος Κουρής (Αγαμέμνων, Τροφός)

Στεφανία Γουλιώτη (Ηλέκτρα, Αθηνά)
Νίκος Ψαρράς (Απόλλων, Πυλάδης)

Άλκηστις Πουλοπούλου (Κασσάνδρα, Πυθία)

Δημήτρης Παπανικολάου (Αίγισθος)
Ιερώνυμος Καλετσάνος (Κήρυκας)

Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης (Φύλακας)

Σύρμω Κεκέ (Κορυφαία)

Χριστίνα Μαξούρη (Κορυφαία, Δούλα)
Πολύδωρος Βογιατζής (Κορυφαίος)

 

Αναλυτικό Πρόγραμμα Περιοδείας |  Καλοκαίρι 2016  | ΟΡΕΣΤΕΙΑ

ΙΟΥΛΙΟΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8 ΙΟΥΛΙΟΥ-  ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 9 ΙΟΥΛΙΟΥ-  ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ 13 ΙΟΥΛΙΟΥ – ΔΕΛΦΟΙ
ΠΕΜΠΤΗ 14 ΙΟΥΛΙΟΥ – ΒΟΛΟΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ 18 ΙΟΥΛΙΟΥ – ΡΕΘΥΜΝΟ
ΤΡΙΤΗ 19 ΙΟΥΛΙΟΥ – ΧΑΝΙΑ
ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΙΟΥΛΙΟΥ – ΗΡΑΚΛΕΙΟ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22 ΙΟΥΛΙΟΥ – ΧΑΛΚΙΔΑ
ΣΑΒΒΑΤΟ 23 ΙΟΥΛΙΟΥ -  ΔΙΟΝ
ΤΡΙΤΗ 26 ΙΟΥΛΙΟΥ- ΛΑΡΙΣΑ
ΤΕΤΑΡΤΗ 27 ΙΟΥΛΙΟΥ -  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΠΕΜΠΤΗ 28 ΙΟΥΛΙΟΥ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29 ΙΟΥΛΙΟΥ -  ΚΑΒΑΛΑ
ΣΑΒΒΑΤΟ 30 ΙΟΥΛΙΟΥ -  ΚΑΒΑΛΑ

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ
ΤΡΙΤΗ 2 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ – ΚΑΛΑΜΑΤΑ
ΤΕΤΑΡΤΗ 3 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ – ΟΛΥΜΠΙΑ
ΠΕΜΠΤΗ  4 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ – ΠΑΤΡΑ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ – ΠΑΤΡΑ
ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ - ΑΝΔΡΟΣ

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ 5 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ – ΕΛΕΥΣΙΝΑ

Διάρκεια παράστασης: 2 ώρες και 15 λεπτά


Στηρίξτε μας με το like σας!!!

 

«Ο Φάρος» Όχι του Μαραβέγια... της Αλεξανδρούπολης (pics)

Ο Φάρος της Αλεξανδρούπολης είναι το σήμα κατατεθέν, το ναυτικό σύμβολο της πόλης, που όταν...

Τα 10 πιο περίεργα εστιατόρια του κόσμου (video)

19-11-2017 Σόνια Ηλιαρείζη - avatar Σόνια Ηλιαρείζη

Ετοιμάσου για ένα ταξίδι στον κόσμο, με στάσεις στα δέκα πιο περίεργα εστιατόρια που ούτε καν φαντάζεσαι ότι υπάρχουν.

Σπήλαιο Αγγίτη: Το μεγαλύτερο ποτάμιο σπήλαιο στον κόσμο (pics)

19-11-2017 e-Stage Team - avatar e-Stage Team

Ένα από τα σημαντικότερα τουριστικά αξιοθέατα της Ανατολικής Μακεδονίας είναι το Σπήλαιο του Αγγίτη ποταμού, το οποίο έχει την μοναδικότητα να είναι το μεγαλύτερο ποτάμιο σπήλαιο στον κόσμο.

Ταξίδι στο Πήλιο και στο μαγευτικό βουνό των Κενταύρων (pics)

18-11-2017 Eleni Ps - avatar Eleni Ps

Τον Σεπτέμβριο αποφασίσαμε να επισκεφτούμε το Πήλιο και πιο συγκεκριμένα την πανέμορφη Τσαγκαράδα.

Καστοριά, η «Βασίλισσα» (pics)

18-11-2017 e-Stage Team - avatar e-Stage Team

Άμεσα συνδεδεμένη με τη λίμνη της, διάσημη για τις γούνες και τα αρχοντικά της, μία πόλη του βορρά με ιστορία και γοητεία, αυτή είναι η Καστοριά.

Το «Κόκκινο» γουρούνι!!

Όχι δεν είναι ινδιάνικο χοιρινό, απλά είναι βαμμένο στα χρώματα της πάπρικας και του δενδρολίβανου!!...

Σπιτική «Γουρουνιά»

19-11-2017 e-Stage Team - avatar e-Stage Team

Ήγγικεν η ώρα για "χοιρουνιές"!! Φαΐ made in γιαγιά... Δεν παίζει να 'ναι άσχημο.... Φτιάξτε το!!

Πάμε να γλυκαθούμε Σαλονικιώτικα

18-11-2017 e-Stage Team - avatar e-Stage Team

Το καλό γλυκό σίγουρα έχει υπογραφή από την Σαλλονίκη!! Φτιάξτε το και μοιράστε γλύκα και πόνο!! Κουζίνες αμέσως!

Σουτζουκοκατάσταση

17-11-2017 e-Stage Team - avatar e-Stage Team

Στο κάρβουνο έγινε τρελό πάρτυ με πρωταγωνιστές το πάντα δημοφιλές συγκρότημα των "Σουτζουκέιρος"!! Μοναδικό φαγητό για καλοφαγάδες!! Ακόμα κάθεστε;

Θα σε φάμε «Λάχανο»!!

16-11-2017 e-Stage Team - avatar e-Stage Team

Η έξυπνη πίτα ...Χωρίς λόγια.. Απλά δοκιμάστε την!! Κουζίνες αμέσως!!

Χορηγός Επικοινωνίας

 #Φιλικά Site

 

English Act

Tutoring Certificates Translations