Βαλένθια... ένας μαγευτικός προορισμός που σου μένει αξέχαστος. - e-Stage.gr
Dec 16, 2017 Last Updated 9:53 PM, Dec 15, 2017

Βαλένθια... ένας μαγευτικός προορισμός που σου μένει αξέχαστος.

Κατηγορία: Ταξιδέψαμε

Η  Βαλένθια είναι η τρίτη μεγαλύτερη πόλη στην Ισπανία, ιδρύθηκε το 137 π.χ. από τους Ρωμαίους και  θεωρείτε η πατρίδα της φημισμένης Paella.

Την Τετάρτη 26 Οκτωβρίου μετά από ένα ευχάριστο ταξίδι φτάσαμε στην Ισπανία  και στην εκπληκτική Βαλένθια.

Το ξενοδοχείο μας ήταν το Vincci, όμορφο και μοντέρνο και βρισκόταν ακριβώς στην κέντρο της πόλης.Αφήσαμε τα πράγματα μας και αναχωρήσαμε για φαγητό σε ένα κοντινό εστιατόριο για να δοκιμάσουμε την Paella.

Το απόγευμα επισκεφτήκαμε την Plaza del Ayuntamiento για να θαυμάσουμε από κοντά το Δημαρχείο, έναν συνδυασμό από μοντέρνα και μπαρόκ στοιχεία χτισμένο στις αρχές του 20ού αιώνα.

Η πόλη ήταν καθαρή με μεγάλα πεζοδρόμια και δρόμους, ο κόσμος ήταν ευγενικός  και η θερμοκρασία άγγιζε τους 30 βαθμούς.

Το επόμενο πρωί η ξενάγηση μας ξεκίνησε γύρω στις 10:30 από τον σιδηροδρομικό σταθμό, που μας εντυπωσίασε τόσο με τα ψηφιδωτά του όσο και με τις επιγραφές πάνω στις κολώνες, που ευχόντουσαν καλό ταξίδι σε πολλές γλώσσες.

Δίπλα από το σταθμό ήταν η αρένα που γίνονται οι γωστές ταυρομαχίες.

Συνεχίσαμε τη βόλτα μας στα στενά της Βαλένθια και φτάσαμε στο πανεπιστήμιο και τα τείχη της παλιάς πόλης.

Το επόμενο αξιοθέατο που μας εντυπωσίασε ήταν το παλάτι του Marques de dos Aguas που σήμερα λειτουργεί σαν Μουσείο Κεραμικής.

Περάσαμε απ' την αγορά του μεταξιού ,ένα πανέμορφο κτίριο που έχει ανακηρυχτεί από την UNESCO ως μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς και είναι ένα  απ’ τα πιο καλοδιατηρημένα δείγματα γοτθικής αρχιτεκτονικής σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Στη συνέχεια είδαμε την κεντρική αγορά και καταλήξαμε στην Plaza de la Reina.

Φτάνοντας στην πλατεία, αντικρίσαμε τον μεγάλο Καθεδρικό ναό που συνδύαζε τρία διαφορετικά αρχιτεκτονικά ρεύματα, το μπαρόκ, το γοτθικό και το νεοκλασικό

Στην επιστροφή, κάναμε τις αγορές μας στο κέντρο της Βαλένθια και επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο μας για να ξεκουραστούμε.

Την Παρασκευή ξεκινήσαμε νωρίς, για να επισκεφτούμε την  πόλη των τεχνών και των επιστημών. Στη διαδρομή περάσαμε από τον  ποταμό Τuria που πλέον είναι το μεγαλύτερο πάρκο της Ισπανίας. Ένα εντυπωσιακό πάρκο 7 χιλιομέτρων που φτιάχτηκε το 1986, κάποια χρόνια μετά την μεγαλύτερη πλημμύρα στην πόλη.

Στη συνέχεια, περάσαμε από το δρόμο που γινόταν παλιά η Formula 1 και σταματήσαμε στην τεράστια παραλία της Βαλένθια την Playa de la Malvarrosa, για να τη θαυμάσουμε από κοντά.

Λίγη ώρα αργότερα φτάσαμε στην Πόλη των τεχνών και της επιστήμης ,ένα σύμπλεγμα 3 κτιρίων σχεδιασμένο από τον Βαλενθιάνο αρχιτέκτονα Santiago Calatrava,που σχεδίασε και το σκέπαστρο για το Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας το 2004.

Το θέαμα πραγματικά μας εντυπωσίασε. Ένα Imax cinema ,το μουσείο επιστήμης που έμοιαζε με διαστημόπλοιο και το εκπληκτικό Ωκεανογραφικό πάρκο που είναι και είναι το μεγαλύτερο ενυδρείο στην Ευρώπη.

Στον εξωτερικό χώρο του ωκεανογραφικού πάρκου, είδαμε φώκιες, πιγκουίνους, θαλάσσια λιοντάρια και φάλαινες beluga.

Διασχίζοντας την γυάλινη στοά θαυμάσαμε διάφορα είδη ψαριών, σαλάχια και καρχαρίες.

Οι καρχαρίες ήταν το πιο συγκλονιστικό είδος ψαριού του ενυδρείου, δίπλα μας κολυμπούσαν 350 είδη από τα οποία μόνο μόνο τα τρία ή τα τέσσερα είναι επικίνδυνα για τον άνθρωπο.

Φυσικά δε θα χάναμε την παράσταση με τα δελφίνια. Στην εξωτερική πισίνα, θαυμάσαμε αυτά τα πανέξυπνα ζώα που με τα εντυπωσιακά τους κόλπα, μας χάρισαν μοναδικές στιγμές.

Το μεσημέρι απολαύσαμε το φαγητό μας στο εστιατόριο του ωκεανογραφικού πάρκου έχοντας θέα το πανέμορφο ενυδρείο του.

Την επόμενη μέρα  επισκεφτήκαμε το Βιοπάρκο της Βαλένθια ,έναν τεχνητό βιότοπο με έκταση 25 στρεμμάτων, για να θαυμάσουμε πολλά ζώα της άγριας φύσης, κυρίως από την Αφρική.

Ο λόγος της επίσκεψης μας ήταν ότι ζώα δεν ήταν σε κλουβιά, αλλά ελεύθερα στο χώρο που τους αναλογούσε.

Τα ζώα που ήταν ακίνδυνα κυκλοφορούσαν ελεύθερα ανάμεσα στον κόσμο.

Τα προστατευτικά τζάμια και οι φράχτες, μας επέτρεπαν να τα παρακολουθήσουμε από πολύ κοντά και να δούμε τις αντιδράσεις τους.

Το Βιοπάρκο ήταν πραγματικά ένας πολύ προσεγμένος και καθαρός χώρος που μας άφησε  με τις καλύτερες εντυπώσεις.

Την Κυριακή  το πρωί αναχωρήσαμε για την Αθήνα, αφήνοντας πίσω αυτή την σύγχρονη αλλά και με πολλές παραδόσεις πόλη που θα μας θυμίζει πάντα καλοκαίρι..

Αξιοθέατα στην Βαλένθια

Οι πύργοι Torres de Quart & de los Serrano μέρος του αμυντικού τοίχους της πόλης και κατασκευάστηκαν το 1394."

Plaza del Ayuntamiento για να θαυμάσετε  από κοντά το Δημαρχείο.

Το Πάρκο του ποταμού Τούρια με τους κήπους τα συντριβάνια και τα γήπεδα ποδοσφαίρου και άλλων αθλημάτων.

La Lonja de la Seda. Η αγορά του μεταξιού.

Μuseo de bellas artes (μουσείο καλών τεχνών) για να δείτε πίνακες του Γκόγια, του Βελάθκεθ, του Ελ Γκρέκο και πολλών  γνωστών ζωγράφων.

Plaza de la virgen για να δείτε τον catedral, ναό της Βαλένθια.

Ciutat de les Arts i les Ciències (πόλη των τεχνών και των επιστημών).

L"Oceanografic  για να θαυμάσετε από κοντά τις φώκιες και τους καρχαρίες.

Το Palau de les Arts Reina Sofía είναι η Opera της πόλης με 4 αίθουσες .

Στην περιοχή Barrio del carmen, μπορείτε να επισκεφτείτε τα tapas bar, να δοκιμάστε  την paella και  το υπέροχο κρασί sangria.

Στην Βαλένθια γίνετε στις αρχές Μαρτίου κάθε χρόνο, μια  πρωτότυπη γιορτή τα "FALLAS", η οποία διαρκεί 5 ημέρες και η πόλη μετατρέπεται  σ’ ένα ατελείωτο πάρτι.

Playa de la malvarrosa, η τεράστια παραλία της Βαλένθια.

Το  μετρό και τα λεωφορεία εξυπηρετούν πολύ για τις μετακινήσεις σας στην Βαλένθια.

PHOTO ALBUM

Στηρίξτε μας με το like σας!!!