Sidebar

ΣΗΜΕΙΩΣΗ! Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies και παρόμοιες τεχνολογίες.

I understand
Ταξιδέψαμε

Λίγο πριν το τέλος του δεύτερου μήνα του καλοκαιριού, τίποτα δε θα φάνταζε ομορφότερο από ένα ταξίδι στο κοσμοπολίτικο Λονδίνο.

Την Παρασκευή 22 Ιουλίου, έφτασα στο Ελ.Βενιζέλος και με μια μικρή καθυστέρηση ξεκινήσαμε για το αεροδρόμιο του Ηeathrow.

H πτήση μας διήρκησε περίπου 3:30 ώρες και γύρω στις 16:00  προσγειωθήκαμε στο Λονδίνο, με τον ήλιο να μας ζεσταίνει και τη θερμοκρασία να είναι στους 27 βαθμούς.

Προορισμός μας ήταν το Κingston,ένα πανέμορφο προάστειο στο νοτιοδυτικό Λονδίνο το οποίο ήταν η αρχαία πόλη της αγοράς.

Λίγη ώρα αργότερα, αποφασίσαμε να κάνουμε  μια βόλτα στην περιοχή του Kingston.Μεγάλα εμπορικά κέντρα που μπορούσες να βρείς ότι χρειαζόσουν, γνωστά καταστήματα το ένα κοντά στο άλλο και όμορφα πάρκα μέσα στο πράσινο.

Η αγορά στο Kingston ήταν γεμάτη από κόσμο και με τον καιρό πραγματικά να βοηθάει μπορούσες να απολαύσεις τη βόλτα σου.

Την επόμενη μέρα επισκεφτήκαμε τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ.Τα ανάκτορα βρίσκονται κοντά στο St James' Park και κατασκευάστηκαν το 1703 για λογαριασμό του Σέφιλντ,δούκα του Μπάκιγχαμ και αγοράστηκαν το 1761 από το Βασιλιά της Αγγλίας Γεώργιο τον Γ '.

Τα ανάκτορα διαθέτουν 600 δωμάτια από τα οποία η Βασίλισσα χρησιμοποιεί τα 16 και άνοιξαν τις πύλες του για το κοινό το 1993.

Η πόλη του Λονδίνου, όπου και αν κοιτούσες  ήταν όμορφα στολισμένη με λουλούδια στους δρόμους,καθαρή και ο κόσμος ήταν πολύ ευγενικός.

H Κυριακή μας βρήκε να χαλαρώνουμε με φίλους για Βarbeque, σε ένα όμορφο κήπο μέχρι το βράδυ.

Την Δευτέρα ξυπνήσαμε αρκετά νωρίς, για να επισκεφτούμε το Hampton Court Palace στο Εast Molesey, το παλαιότερο παλάτι των Τύδωρ στην Αγγλία και ένα απ΄τα ωραιότερα στην Ευρώπη.Ήταν οικία πολλών μοναρχών όπως τον Κορδινάλιο Molsey,τον  Ερρίκο τον 8ο και την Ελισσάβετ  την Α' και  χρονολογείται από τον 16 αιώνα.

Ένα πανέμορφο παλάτι που σε ταξίδευε σε άλλη εποχή...

Είχαμε και την τύχη να απολαύσουμε μέσα στο παλάτι τον Άμλετ του Σαίξπηρ με εκπληκτικούς ηθοποιούς ,κάτι το οποίο δεν το είχαμε φανταστεί και ήταν πραγματικά έκπληξη.

Το παλάτι διαθέτει έναν πολύ όμορφο παιδότοπο, που ονομάζεται Magic Gardens και ήταν γεμάτος από οικογένειες  που διασκέδαζαν παίζοντας στην άμμο και στις τσουλήθρες.

Στην πίσω μεριά του παλατιού,βγάινοντας αντίκριζες τεράστιους καταπράσινους κήπους που προσφερόντουσαν για μια άξεχαστη βόλτα.

Την Τρίτη αφού πήραμε το πρωινό μας, ξεκινήσαμε με τραίνο από το Kingston   και στη συνέχεια με το μετρό, για μια βόλτα στην Oxford Street μιας και ήταν η τελευταία μερα των διακοπών για λίγο shopping

Περπατήσαμε στην Oxford street ,που ήταν γεμάτη από κόσμο και είδαμε από κοντά τα μεγάλα εμπορικά κέντρα και τα όμορφα καταστήματα.

Συνεχίσαμε στην Carnaby street, έναν επίσης πολυσύχναστο και όμορφο πεζόδρομο που μπορούσες να απολαύσεις τη βόλτα σου και να καθίσεις σε ένα από τα καφέ.

Το βράδυ χαλαρώσαμε απολαμβάνοντας τη θέα  από μια όμορφη ταράτσα στο Κingston.

Αναχωρήσαμε την Τετάρτη, για την Αθήνα με λίγη βροχή  που θα μας θυμίζει πάντα το καταπράσινο Λονδίνο και ελπίζουμε να ξαναβρεθούμε σύντομα,για να θαυμάσουμε για άλλη μια φορά αυτή τη μαγευτική πόλη.

Στο Λονδίνο μπορείτε να δείτε:

•The Shard. Ουρανοξύστης  με ύψος 309,6 μέτρα, είναι το ψηλότερο κτίριο στη Ευρώπη και η δεύτερη ψηλότερη κατασκευή στο Ηνωμένο Βασίλειο μετά το τηλεπικοινωνιακό πύργο Έλμεϊ Μουρ, ο οποίος έχει ύψος 330 μέτρα. Η κατασκευή του ολοκληρώθηκε το  2012  και έχει σχήμα ακανόνιστης πυραμίδας.

•Τα Βασιλικά πάρκα του Hyde Park και τους κήπους του Kensington.

•Για να απολαύσετε το Λονδίνο από ψηλά, μπορείτε να επισκεφθείτε το The London Eye με ύψος 135 μέτρα που είναι ο ψηλότερος τροχός του κόσμου και έχει καταπληκτική θέα όλης της περιοχής του Λονδίνου.

•To Covent Garden,σημείο αναφοράς για την αρχιτεκτονική ιστοριά της πόλης.

•Μουσείο κέρινων ομοιωμάτων Madame Tussads sto Μarylebone.

•Το Βρετανικό μουσείο για να θαυμάσετε τα μάρμαρα του Παρθενώνα.

•Natural History museum,από τα πιο δημοφιλή του Λονδίνου για να δείτε τη συλλογή δεινοσαύρων.

•Πλωτές διαδρομές του Τάμεση.Κρουαζιέρες με πλοιάρια η θαλάσσια λεωφορεία.

•Το ανάκτορο του Buckingham,για να παρακολουθήσετε την αλλαγή φρουρας, ένα εντυπωσιακό θέαμα.

•Το London Pass, σας εξασφαλιζει ελεύθερη είσοδο σε πάνω από 60 αξιοθέατα,ταξιδιωτικούς οδηγούς και μετακινήσεις σε όλα τα μέσα.

PHOTO ALBUM
{jlex}folder:images/ontravel/london{/jlex}

Στηρίξτε μας με το like σας!!!

Pin It

Προτεινόμενα Video

#ΦΙΛΙΚΑ SITE

Στηριξτε μας με το like σας!!!